Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld

Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.

News

Hoe de print media de digitale folder van Aldi een boost gaf

Hoe de print media de digitale folder van Aldi een boost gaf

De melkverpakking scannen om de digitale folder van Aldi te bekijken is het nieuwste idee van de supermarkt voor een meer ecologische aanpak. Maar hoe het digitaal formaat toegankelijker maken voor de klanten? Door te vertrouwen in …. de gedrukte pers.

COP 27: profiteer van onze relevante context Duurzaamheid

COP 27: profiteer van onze relevante context Duurzaamheid

Nu ze zo vaak aan bod komen in het nieuws, kan niemand de klimaatproblemen nog negeren. IPM houdt altijd rekening met de behoeften van het publiek en publiceert daarom talrijke artikels over dit thema, vooral aan het eind van dit jaar.

IPM op Liveramp!

IPM op Liveramp!

IPM streeft ernaar een gepersonaliseerde vertrouwensrelatie op te bouwen met een zo breed mogelijk Franstalig publiek. Media worden steeds digitaler en vooral de video gekoppeld aan data.

Is de FIFA World Cup dit jaar voor IPM?

Is de FIFA World Cup dit jaar voor IPM?

We zijn weer vertrokken voor een FIFA toernooi georganiseerd door Media Marketing. Voor deze 2e editie zijn er weer twee IPM-teams van de partij. Eén van hen won bijna het toernooi van 2021: de ambities voor de finale op 23 november 2022 zijn groot.

LN24 sluit zich aan bij IPM

LN24 sluit zich aan bij IPM

Op 26 september zijn de teams van LN24 verhuisd naar hun nieuwe lokalen en studio’s in de gebouwen van de IPM-groep in Brussel. Een baanbrekende ervaring op Europees niveau die de ambitie van Convergence House in ons gebouw bevestigt.

4 niet te missen themadossiers

4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM Advertising heeft een innovatieve reclameoplossing ontwikkeld voor de Belgische Federatie van Autobus- en Autocarondernemers (FBAA). Onze reclameregie heeft een partnerschap afgesloten met influencers om duurzaam toerisme onder de aandacht te brengen. De...

IPM Advertising versterkt team met 3 nieuwe medewerkers

IPM Advertising versterkt team met 3 nieuwe medewerkers

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten. Enguerrand, nieuwe account Agencies Market Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud...

LN Radio en LN24 partners

LN Radio en LN24 partners

DH Radio wordt LN Radio. Een perfecte synergie voor LN24 dat zijn 3e verjaardag viert en de nieuwe zender verwelkomt, onder leiding van de IPM-groep. Zo ontstaan nieuwe perspectieven voor luisteraars, tv-kijkers en … adverteerders. Op 29 augustus werd LN Radio de...

Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z. Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan heten we Level Up. Dat bepaalt onze...

IPM vervoegt UBA

IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal...

François le Hodey verkozen tot voorzitter van Lapresse.be

François le Hodey verkozen tot voorzitter van Lapresse.be

Onze CEO zal er de belangen van de Franstalige geschreven pers verdedigen in een media-ecosysteem in volle transformatie. En de nieuwe voorzitter heeft al een hele reeks dossiers op zijn tafel liggen, zowel op het niveau van de Federatie Wallonië-Brussel...

Adverteren in Courrier International

Adverteren in Courrier International

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het Amerikaanse maandblad Wired tot het...

Voorbeschouwing van het nieuwe seizoen van LN 24

Voorbeschouwing van het nieuwe seizoen van LN 24

Het eerste tv-seizoen van LN24 onder de IPM-vlag. Laten we een tipje van de sluier oplichten over de strategie van de enige Belgische 24uur-nieuwszender. In de media is elk nieuw seizoen een kans om naar buiten te komen met nieuwe ambities. Voor LN24 is het een solide...

Ontdek onze nieuwe digital ratecard !

Ontdek onze nieuwe digital ratecard !

Onze ratecard biedt innovatieve oplossingen voor « video », « data », display en programmatic advertising. « We wilden ons aanbod vereenvoudigen », begint Thierry Hottat, Director of Operations. « In de huidige digitale wereld is het nog nooit zo eenvoudig geweest om...

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane...

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld. Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten:...

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

De AMMA's zijn een belangrijk evenement in de reclamewereld in België. De beste marketingcampagnes en -initiatieven worden beoordeeld door experts uit de sector. Dit jaar behoren twee samenwerkingen tussen IPM en Semetis tot de finalisten van de prestigieuze...

Steeds meer videocontent

Steeds meer videocontent

Elke week worden er 400 video's geüpload bij IPM... een indrukwekkend aantal, dat nog steeds toeneemt. De meeste van deze video's worden intern gemaakt. « Naast deze cijfers zijn er vooral prestaties, en dus zijn er grote kansen voor adverteerders », vertelt...

Nieuwsbrief IPM Advertising
Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws en aanbiedingen!