IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld. Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten: “Deze actie is geldig voor alle producten die door de regie op de markt worden gebracht” […]

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld.

Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten: “Deze actie is geldig voor alle producten die door de regie op de markt worden gebracht” benadrukt Sophie Vanderwinkel, directeur-generaal van IPM Advertising. “Inclusief onze drie nieuwe digitale producten: data, newsletters en video, die zich richten op specifieke gemeenschappen en dus zeer betrokken doelgroepen.”

Opnieuw een vaste waarde in de VVA-mand

Dit promotionele aanbod is ontstaan uit een vaststelling. Twee jaar Covid-19 en de oorlog in Oekraïne hebben de levensduurte drastisch verhoogd. Met een beperkte koopkracht, zijn de belangrijkste verantwoordelijken voor aankoop ( VVA) veeleisender en selectiever geworden in hun koopgedrag. “Dit aanbod stelt de merken in staat hun aanwezigheid te consolideren in de standaardmand van de VVA’s en voor degenen die afwezig waren opnieuw hun plaats in te nemen.” benadrukt ze.

De zomer : een relevante en ontvankelijke context

Tijdens de maanden juli en augustus zijn de Belgen bijzonder ontvankelijk voor reclameboodschappen. Ze hebben tijd om de nieuwsmedia te raadplegen. Ze staan ook meer open om terug te grijpen naar bekende producten of nieuwe te ontdekken. Ook hun gewoontes van mediaconsumptie veranderen: “In deze context doen de digitale versies van onze mediamerken het heel goed”, vervolgt Sophie Vanderwinkel.

En voor adverteerders die alleen zweren bij het kleine scherm of de radio, blijkt uit een onderzoek dat de geschreven pers een relevante aanvulling vormt. Door te kiezen voor de geschreven pers ter ondersteuning van een traditionele televisiecampagne, vergroot men de ‘incremantal reach’ per week met 25% op de VVA’s*

De 1+1 actie is geldig voor campagnes van 13 juni t/m 13 augustus 2022.

Caroline Bossaert (Head of Sales – direct market)

Sibylle de Meeus (Head of Sales – agencies market)

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane...

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

De AMMA's zijn een belangrijk evenement in de reclamewereld in België. De beste marketingcampagnes en -initiatieven worden beoordeeld door experts uit de sector. Dit jaar behoren twee samenwerkingen tussen IPM en Semetis tot de finalisten van de prestigieuze...

Steeds meer videocontent

Steeds meer videocontent

Elke week worden er 400 video's geüpload bij IPM... een indrukwekkend aantal, dat nog steeds toeneemt. De meeste van deze video's worden intern gemaakt. « Naast deze cijfers zijn er vooral prestaties, en dus zijn er grote kansen voor adverteerders », vertelt...