IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld. Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten: “Deze…
7 juni 2022

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld.

Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten: “Deze actie is geldig voor alle producten die door de regie op de markt worden gebracht” benadrukt Sophie Vanderwinkel, directeur-generaal van IPM Advertising. “Inclusief onze drie nieuwe digitale producten: data, newsletters en video, die zich richten op specifieke gemeenschappen en dus zeer betrokken doelgroepen.”

Opnieuw een vaste waarde in de VVA-mand

Dit promotionele aanbod is ontstaan uit een vaststelling. Twee jaar Covid-19 en de oorlog in Oekraïne hebben de levensduurte drastisch verhoogd. Met een beperkte koopkracht, zijn de belangrijkste verantwoordelijken voor aankoop ( VVA) veeleisender en selectiever geworden in hun koopgedrag. “Dit aanbod stelt de merken in staat hun aanwezigheid te consolideren in de standaardmand van de VVA’s en voor degenen die afwezig waren opnieuw hun plaats in te nemen.” benadrukt ze.

De zomer : een relevante en ontvankelijke context

Tijdens de maanden juli en augustus zijn de Belgen bijzonder ontvankelijk voor reclameboodschappen. Ze hebben tijd om de nieuwsmedia te raadplegen. Ze staan ook meer open om terug te grijpen naar bekende producten of nieuwe te ontdekken. Ook hun gewoontes van mediaconsumptie veranderen: “In deze context doen de digitale versies van onze mediamerken het heel goed”, vervolgt Sophie Vanderwinkel.

En voor adverteerders die alleen zweren bij het kleine scherm of de radio, blijkt uit een onderzoek dat de geschreven pers een relevante aanvulling vormt. Door te kiezen voor de geschreven pers ter ondersteuning van een traditionele televisiecampagne, vergroot men de ‘incremantal reach’ per week met 25% op de VVA’s*

De 1+1 actie is geldig voor campagnes van 13 juni t/m 13 augustus 2022.

Caroline Bossaert (Head of Sales – direct market)

Sibylle de Meeus (Head of Sales – agencies market)

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...