Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z. Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan…
9 augustus 2022

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z.

Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan heten we Level Up. Dat bepaalt onze mentaliteit: we willen onze klant-adverteerders nog verder brengen », verklaart één van de grafisch ontwerpers.

Het grafisch team van IPM wil nog creatiever uit de hoek komen. « We willen innoveren, aan de verwachtingen van de markt en van onze klanten voldoen door efficiënte en doeltreffende projecten voor te stellen. We profiteren van de nauwe samenwerking tussen onze afdeling en de marketingdiensten. De synergie van deze twee afdelingen zal leiden tot een betere totaalaanpak en een one-stop-shop service bieden aan onze partners ».

Creativiteit ten dienste van de merken

Voor het team is het belangrijk dat elk project een goede analyse krijgt, op basis van hun specialisaties, ervaringen en gediversifieerde interesses. « Om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze klanten te kunnen voldoen, maken we optimaal gebruik van de bijzondere vaardigheden van elk lid van ons team om zo een top-service te bieden », zegt een teamlid. Hun motto? « Upgrade your project to the next level ».

IPM-producten gecreëerd door Level Up in de kijker  

Level Up heeft ook nog heel wat andere creatieve taken waaronder de opmaak van talrijke bijlagen zoals de magazines Logic-Immo.be, Essentielle, Gourmandiz,… maar ook van dossiers in La Libre en La DH.

Ze creëren ook web-content, zoals partner contents, landing pages, wallpaper, reclamebanners, …

Het Level Up team heeft dan ook alle skills in huis om doeltreffende, creatieve en efficiënte campagnes voor u uit te werken.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...