IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z.
Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan heten we Level Up. Dat bepaalt onze mentaliteit: we willen onze klant-adverteerders nog verder brengen », verklaart één van de grafisch ontwerpers.
Het grafisch team van IPM wil nog creatiever uit de hoek komen. « We willen innoveren, aan de verwachtingen van de markt en van onze klanten voldoen door efficiënte en doeltreffende projecten voor te stellen. We profiteren van de nauwe samenwerking tussen onze afdeling en de marketingdiensten. De synergie van deze twee afdelingen zal leiden tot een betere totaalaanpak en een one-stop-shop service bieden aan onze partners ».
Creativiteit ten dienste van de merken
Voor het team is het belangrijk dat elk project een goede analyse krijgt, op basis van hun specialisaties, ervaringen en gediversifieerde interesses. « Om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze klanten te kunnen voldoen, maken we optimaal gebruik van de bijzondere vaardigheden van elk lid van ons team om zo een top-service te bieden », zegt een teamlid. Hun motto? « Upgrade your project to the next level ».
IPM-producten gecreëerd door Level Up in de kijker
Level Up heeft ook nog heel wat andere creatieve taken waaronder de opmaak van talrijke bijlagen zoals de magazines Logic-Immo.be, Essentielle, Gourmandiz,… maar ook van dossiers in La Libre en La DH.
Ze creëren ook web-content, zoals partner contents, landing pages, wallpaper, reclamebanners, …
Het Level Up team heeft dan ook alle skills in huis om doeltreffende, creatieve en efficiënte campagnes voor u uit te werken.