Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten.
Enguerrand, nieuwe account Agencies Market
Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud ([email protected]) het team van Sibylle de Meeûs als key account manager. Hij heeft onder meer gewerkt in een communicatiebureau in Parijs en voor bedrijven in de bouwsector in België en Frankrijk. Met een grote belangstelling voor de media, schrijft deze poprock fan ook columns over muziek voor onafhankelijke media. Het gaat swingen in het Agencies team!
Garance en Martim bij Direct Market
Twee nieuwe medewerkers vervoegen het team van Caroline Bossaert. Martim de Mello Corrêa dias Gervais ([email protected]) wordt onze Institutional Partnerships Manager en is verantwoordelijk voor de betrekkingen met openbare en Europese instellingen. Na zijn studies aan IHECS en een master in internationale betrekkingen, schreef hij een thesis over geopolitiek in het Noordpoolgebied en liep hij stage bij het Europees Parlement en bij het UNESCO-verbindingsbureau in Brussel. Martim is een filmliefhebber en houdt ook van paardrijden en klimmen. In zijn vrije tijd neemt hij ook deel aan middeleeuwse historische re-enactments en steekspelen te paard.
De andere aanwinst bij IPM voor Direct Market is Garance de Lannoy ([email protected] ). Zij krijgt de functie van sales manager. Ze zal onder meer Gourmandiz en onze magazines voor haar rekening nemen. « Via een advertentie in La Libre vond ik deze baan », zegt Garance, aangesproken door de reclame advertenties van IPM. Garance is bijzonder sportief en speelt ook tennis en voetbal of doet vrijwilligerswerk met kinderen in instellingen.