IPM Advertising versterkt team met 3 nieuwe medewerkers

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten. Enguerrand, nieuwe account Agencies Market Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud (enguerrand.lavaud@ipmAdvertising.be) het team van Sibylle de…
6 september 2022

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten.

Enguerrand, nieuwe account Agencies Market

Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud (enguerrand.lavaud@ipmAdvertising.be) het team van Sibylle de Meeûs als key account manager. Hij heeft onder meer gewerkt in een communicatiebureau in Parijs en voor bedrijven in de bouwsector in België en Frankrijk. Met een grote belangstelling voor de media, schrijft deze poprock fan ook columns over muziek voor onafhankelijke media. Het gaat swingen in het Agencies team!

Garance en Martim bij Direct Market

Twee nieuwe medewerkers vervoegen het team van Caroline Bossaert. Martim de Mello Corrêa dias Gervais (martim.gervais@ipmgroup.be)  wordt onze Institutional Partnerships Manager en is verantwoordelijk voor de betrekkingen met openbare en Europese instellingen. Na zijn studies aan IHECS en een master in internationale betrekkingen, schreef hij een thesis over geopolitiek in het Noordpoolgebied en liep hij stage bij het Europees Parlement en bij het UNESCO-verbindingsbureau in Brussel. Martim is een filmliefhebber en houdt ook van paardrijden en klimmen. In zijn vrije tijd neemt hij ook deel aan middeleeuwse historische re-enactments en steekspelen te paard.

De andere aanwinst bij IPM voor Direct Market is Garance de Lannoy (garance.delannoy@ipmgroup.be ). Zij krijgt de functie van sales manager. Ze zal onder meer Gourmandiz en onze magazines voor haar rekening nemen. « Via een advertentie in La Libre vond ik deze baan », zegt Garance, aangesproken door de reclame advertenties van IPM.  Garance is bijzonder sportief en speelt ook tennis en voetbal of doet vrijwilligerswerk met kinderen in instellingen.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !