IPM Advertising versterkt team met 4 nieuwe medewerkers

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten. Enguerrand, nieuwe account Agencies Market Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud (enguerrand.lavaud@ipmAdvertising.be) het team van Sibylle de Meeûs als key account manager. Hij heeft onder meer gewerkt in een communicatiebureau in Parijs […]

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten.

Enguerrand, nieuwe account Agencies Market

Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud (enguerrand.lavaud@ipmAdvertising.be) het team van Sibylle de Meeûs als key account manager. Hij heeft onder meer gewerkt in een communicatiebureau in Parijs en voor bedrijven in de bouwsector in België en Frankrijk. Met een grote belangstelling voor de media, schrijft deze poprock fan ook columns over muziek voor onafhankelijke media. Het gaat swingen in het Agencies team!

Garance en Martim bij Direct Market

Twee nieuwe medewerkers vervoegen het team van Caroline Bossaert. Martim de Mello Corrêa dias Gervais (martim.gervais@ipmgroup.be)  wordt onze Institutional Partnerships Manager en is verantwoordelijk voor de betrekkingen met openbare en Europese instellingen. Na zijn studies aan IHECS en een master in internationale betrekkingen, schreef hij een thesis over geopolitiek in het Noordpoolgebied en liep hij stage bij het Europees Parlement en bij het UNESCO-verbindingsbureau in Brussel. Martim is een filmliefhebber en houdt ook van paardrijden en klimmen. In zijn vrije tijd neemt hij ook deel aan middeleeuwse historische re-enactments en steekspelen te paard.

De andere aanwinst bij IPM voor Direct Market is Garance de Lannoy (garance.delannoy@ipmgroup.be ). Zij krijgt de functie van sales manager. Ze zal onder meer Gourmandiz en onze magazines voor haar rekening nemen. « Via een advertentie in La Libre vond ik deze baan », zegt Garance, aangesproken door de reclame advertenties van IPM.  Garance is bijzonder sportief en speelt ook tennis en voetbal of doet vrijwilligerswerk met kinderen in instellingen.

Silvia komt Paris Match versterken

Ook Paris Match krijgt een nieuwe teamgenoot met Silvia Miceli (silvia.miceli@ipmgroup.be) die Jean-Pierre Tordeurs zal vervoegen. Met meer dan 20 jaar ervaring in de mediasector, heeft ze een ruime ervaring met sterke merken van klanten op de B2B markt. « Ik ben super enthousiast om deze uitdaging aan te gaan en al mijn vaardigheden in dienst te stellen van de adverteerders van Paris Match », besluit ze.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

4 niet te missen themadossiers

4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM Advertising heeft een innovatieve reclameoplossing ontwikkeld voor de Belgische Federatie van Autobus- en Autocarondernemers (FBAA). Onze reclameregie heeft een partnerschap afgesloten met influencers om duurzaam toerisme onder de aandacht te brengen. De...