De Media & Marketing Factory van IPM Group
Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.
Kerncijfers
2.000.000
lezers en surfers bereikt / dag*
en websites die eigendom zijn van IPM
(bron: CIM Press 2020 – CIM Internet jan-ma 2022)
5.000.000
video streams
worden wekelijks gegenereerd op onze brand safety sites om uw doelgroepen te bereiken en uw reclamebudgetten te optimaliseren met de beste ROI.
4900
klanten en bedrijven
vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden
Special offers
Media
Diensten
News
Resultaten van de CIM 2024
Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...
TBOO and more: onze must-have aanbiedingen voor het Autosalon 2025 :
IPM en Ads&data brengen de reclameproducten voor de Brussels Motor Show 2025 in exclusiviteit op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.
La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!
La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...