De Media & Marketing Factory van IPM Group

Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.

Kerncijfers

1.082.950

mensen bereikt/dag*

door gedrukte media en digitale edities
en websites die eigendom zijn van IPM
(bron: CIM Press 2019-2020)

34

nationale, regionale en
lokale media

binnen de IPM-groep om uw publiek te bereiken en uw reclamebudgetten te optimaliseren met de beste ROI.

2.976

klanten en bedrijven

vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden

Special offers

 

 

 

 

Media

Diensten

News

Knokke en Paris Match, een lange geschiedenis!

Knokke en Paris Match, een lange geschiedenis!

Het medium ‘magazine’ is het zomermedium bij uitstek. Makkelijk om mee te nemen op het strand of de dijk, en de inhoud sluit goed aan bij het vakantiegevoel van er even helemaal tussenuit zijn. Tijdens de zomermaanden stijgt de losse verkoop gemakkelijk met 30%. Het...

Al gepassioneerd door radio van toen hij 16 was

Al gepassioneerd door radio van toen hij 16 was

Vaak ontstaan interesses of passies al op jonge leeftijd, tijdens de tienerjaren bijvoorbeeld. Dat was ook zo bij Philippe Deraymaeker, die we vandaag ontmoeten. De nieuwe directeur van DH Radio (in deze functie benoemd in maart 2021) doet al veertig jaar aan radio!...

Referencing? Een evidentie voor Logic-Immo.be

Referencing? Een evidentie voor Logic-Immo.be

In 2021 wordt een nieuwe website meteen zo ontworpen dat de zoekmotoren hem gemakkelijk weten te vinden. Sommigen maken van deze optimalisatie zelfs hun beroep. Kijk maar naar Marie-David Tihonj ‘Audience digital manager’ bij IPM. Als specialiste in natuurlijke...

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!