De Media & Marketing Factory van IPM Group

Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.

Kerncijfers

1.082.950

mensen bereikt/dag*

door gedrukte media en digitale edities
en websites die eigendom zijn van IPM
(bron: CIM Press 2019-2020)

34

nationale, regionale en
lokale media

binnen de IPM-groep om uw publiek te bereiken en uw reclamebudgetten te optimaliseren met de beste ROI.

2.976

klanten en bedrijven

vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden

Special offers

 

 

 

 

Media

Diensten

News

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L'Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw...

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

In januari staat de auto in de schijnwerpers.  In juni uurwerken. In november juwelen. En ga zo maar door! Paris Match België biedt haar adverteerders het hele jaar door redactionele contexten naar keuze om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen...

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Om de vernieuwde Logic-Immo.be website voor te stellen samen met het spectrum aan mogelijkheden voor zichtbaarheid van de Belgische makelaars op onze partnerwebsites, namen de vertegenwoordigers van Logic-Immo.be deel aan het congres Federia 2021 op 15 oktober jl. in...

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!