De Media & Marketing Factory van IPM Group

Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.

Kerncijfers

1.082.950

mensen bereikt/dag*

door gedrukte media en digitale edities
en websites die eigendom zijn van IPM
(bron: CIM Press 2019-2020)

34

nationale, regionale en
lokale media

binnen de IPM-groep om uw publiek te bereiken en uw reclamebudgetten te optimaliseren met de beste ROI.

2.976

klanten en bedrijven

vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden

Special offers

 

 

 

 

Media

Diensten

News

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Volgens een recente studie (Video Observe march 2022, IP) keek de Belg in 2021 gemiddeld 5u13 naar video-inhoud per dag. Gemiddeld zou 63% van deze inhoud gerelateerd zijn aan televisie, de rest zou web-inhoud of social media content zijn. De TV generatie en de...

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

IPM-groep verstuurt regelmatig talrijke newsletters die heel wat reclamemogelijkheden bieden :  keuze van de periode, aantal vertoningen, capping of kliks per dag, enz. « De inhoud is praktisch reclamevrij. Maar de IPM newsletters bieden interessante...

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!