De Media & Marketing Factory van IPM Group
Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.
Kerncijfers
2.000.000
lezers en surfers bereikt / dag*
en websites die eigendom zijn van IPM
(bron: CIM Press 2020 – CIM Internet jan-ma 2022)
5.000.000
video streams
worden wekelijks gegenereerd op onze brand safety sites om uw doelgroepen te bereiken en uw reclamebudgetten te optimaliseren met de beste ROI.
4900
klanten en bedrijven
vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden
Special offers
Diensten






News
Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo
Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag. “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...
De onderzoekseenheid van IPM
De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...
Ook IPM heeft een baksteen in de maag
Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ». "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...