De Media & Marketing Factory van IPM Group
Een nieuw merk lanceren, een innovatief concept ontwikkelen, communiceren over een promotionele aanbieding… De Media & Marketing Factory van IPM Group voldoet aan al uw verwachtingen. Zijn leitmotief: doeltreffende en relevante multimediacommunicatie bieden.
Kerncijfers
1.600.000
lezers
in gedrukte media die eigendom zijn van IPM
(CIM Press Audience Study 2025, totaal merk 16+ dagbladen + supplementen + tijdschriften)
40.000.000
video streams
elke maand en biedt een merkveilige, hoogwaardige omgeving. Bereik je publiek en optimaliseer je campagnes met het beste rendement op investering.
4900
klanten en bedrijven
vertrouwen op IPM om hun producten en diensten te promoten. Ons team vecht elke dag voor hen om het beste in reclame te bieden
Ons nieuws
Diensten






News
Belgische uitgevers slaan de handen in elkaar: BPX zet in op sterke lokale nieuwsmedia
Begin 2025 lanceerden de vijf grootste Belgische uitgevers, waaronder IPM, een ambitieuze nieuwe samenwerking: een federatie genaamd BPX – Belgian Publishing Experience. Hun gezamenlijke doel? De nadruk leggen op het belang van kwaliteitsvolle Belgische media als...
Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!
Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....
Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie
Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...