Ontdek onze nieuwe digital ratecard !

Onze ratecard biedt innovatieve oplossingen voor « video », « data », display en programmatic advertising. « We wilden ons aanbod vereenvoudigen », begint Thierry Hottat, Director of Operations. « In de huidige digitale wereld is het nog nooit zo…
6 juli 2022

Onze ratecard biedt innovatieve oplossingen voor « video », « data », display en programmatic advertising.

« We wilden ons aanbod vereenvoudigen », begint Thierry Hottat, Director of Operations. « In de huidige digitale wereld is het nog nooit zo eenvoudig geweest om een marketingcampagne te realiseren. Wij willen daarom een ratecard aanbieden die beantwoordt aan de behoeften van de markt ».

De vier digitale mogelijkheden

De nieuwe ratecard focust op vier referentieproducten: display, video, data en programmatic. Daardoor vindt u makkelijk de meest geschikte oplossingen voor uw campagne.

De kracht van video en data

De nieuwe ratecard onderlijnt de expertise van de regie op het gebied van video en data. IPM Advertising heeft meer dan 32 miljoen impressies/maand. Deze worden gegenereerd door een video-inventaris die elke week met 400 nieuwe producties toeneemt: « Met een dagelijks online bereik van 600.000 mensen, zijn wij nu ook een belangrijke speler op de markt », verklaart Thierry Hottat.

Dankzij zes segmenten (durability, Lifestyle, Sport, EcoFin, Food en IMMO), biedt IPM ook geavanceerde targetingmogelijkheden op basis van 1st party data en voldoet het aan alle GDPR-eisen.   

Nieuw product

Nog een nieuwigheid is de In-Mail, een nieuw product waarmee je in een newsletter een enorm gericht doelpubliek kan bereiken. Deze oplossing is vooral geschikt voor de Franstalige Belgische markt. Volgens een studie van de University of Oxford (Digital news report, 2022), verkrijgt 22% van de Belgen informatie via dit kanaal (België staat op de tweede plaats in de wereldranglijst!).

Verder zijn er ook de contents partners, dé onmisbare oplossing voor native advertising.

Al onze aanbiedingen zijn geldig op het hele IPM Advertising-netwerk, waaronder La Libre, La DH, L’Avenir, Paris Match, Moustique, Gourmandiz, Logic-Immo, Télé Pocket, Le Journal des Enfants en natuurlijk LN24.

Bekijk onze nieuwe digital ratecard hier.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...