COP 27: profiteer van onze relevante context Duurzaamheid

Nu ze zo vaak aan bod komen in het nieuws, kan niemand de klimaatproblemen nog negeren. IPM houdt altijd rekening met de behoeften van het publiek en publiceert daarom talrijke artikels over dit thema, vooral aan het eind van dit…
3 november 2022

Nu ze zo vaak aan bod komen in het nieuws, kan niemand de klimaatproblemen nog negeren. IPM houdt altijd rekening met de behoeften van het publiek en publiceert daarom talrijke artikels over dit thema, vooral aan het eind van dit jaar.

Op 7 november 2022, vindt in Sharm-El-Sheikh (Egypte) de COP 27 plaats. Naar aanleiding van deze conferentie, verschijnt op 16 november een speciaal dossier « Durabilité et environnement » (Duurzaamheid en Milieu) in La Libre, L’Avenir en La DH, dit vertegenwoordigt een totaal publiek van 1 miljoen lezers.  

Crossmedia bijlage

Dit supplement geeft een prominente plaats aan initiatieven die zich inzetten tegen de opwarming van de aarde en voor de bescherming van het milieu, of het nu gaat om particuliere bedrijven, overheidsinstanties of andere organisaties.

Ook in Paris Match of Moustique komen heel wat onderwerpen aan bod. En niet te vergeten de tv-verslaggeving op LN24: Charlotte Baut ontvangt in het programma “On saura tout” gasten om te praten over de strijd tegen de opwarming van de aarde of om projecten voor te stellen die gericht zijn op het verminderen van de CO2-uitstoot in België.

In onze dagbladen zullen we uitvoerig verslag doen van de debatten die op de COP 27 plaatsvinden. We zullen ook deskundigen interviewen om deze klimaatkwesties te analyseren.

En digitaal?

We beschikken over een uitgebreide inventaris om ons te richten op het segment van de duurzaamheid data, op een zeer aantrekkelijke CPM-basis met zowel display- als videoformaten.

Als u een specifieke en unieke context voor uw digitale campagne wenst, overweeg dan ook ons IN-MAIL product waarmee u zich via onze nieuwsbrieven kunt richten op ditzelfde segment van mensen die geïnteresseerd zijn in duurzaamheid!

Zie ook onze rubriek « Planète » in de geschreven pers en op onze site

Mocht u dit artikel pas lezen nadat de COP 27 reeds heeft plaatsgevonden, geen paniek. Er komen nog genoeg gelegenheden om uw merk te linken aan onze content. La Libre heeft o.a. een dagelijkse rubriek « Planète » waarin de belangrijkste thema’s met betrekking tot klimaat en milieu aan bod komen, zowel in de gedrukte editie als op de website https://www.lalibre.be/planete/.

Wilt u ook graag profiteren van de redactionele context rondom deze thema’s? Gelieve contact op te nemen met Martim Gervais, +32 (0)488 77 59 56 – [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...