IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal ecosysteem te verdedigen », zegt Sophie Vanderwinkel, Managing Director van IPM Advertising. Inbreng […]

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.  

« We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal ecosysteem te verdedigen », zegt Sophie Vanderwinkel, Managing Director van IPM Advertising.

Inbreng van onze expertise op de markt

Onlangs heeft UBA haar ledenbestand uitgebreid. De vereniging staat nu ook open voor bedrijven met expertise in één of meerdere mediadomeinen: B2B, content marketing, corporate branding and communication, marketing technology, …

Als de referentie voor informatieproductie in België, brengt IPM haar ervaring mee voor de belangrijkste uitdagingen van de reclamewereld  (het einde van third-party cookies, digitale innovaties, verdere ontwikkeling van nationale en Europese wetgeving, lokale en veilige inventarissen), en meer in het algemeen voor het spotten van trends in marketing en communicatie

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

4 niet te missen themadossiers

4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM Advertising heeft een innovatieve reclameoplossing ontwikkeld voor de Belgische Federatie van Autobus- en Autocarondernemers (FBAA). Onze reclameregie heeft een partnerschap afgesloten met influencers om duurzaam toerisme onder de aandacht te brengen. De...