IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en…
9 augustus 2022

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.  

« We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal ecosysteem te verdedigen », zegt Sophie Vanderwinkel, Managing Director van IPM Advertising.

Inbreng van onze expertise op de markt

Onlangs heeft UBA haar ledenbestand uitgebreid. De vereniging staat nu ook open voor bedrijven met expertise in één of meerdere mediadomeinen: B2B, content marketing, corporate branding and communication, marketing technology, …

Als de referentie voor informatieproductie in België, brengt IPM haar ervaring mee voor de belangrijkste uitdagingen van de reclamewereld  (het einde van third-party cookies, digitale innovaties, verdere ontwikkeling van nationale en Europese wetgeving, lokale en veilige inventarissen), en meer in het algemeen voor het spotten van trends in marketing en communicatie

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...