Dit is hoe IPM zijn bijlagen in het digitale tijdperk introduceert

IPM moderniseert de themabijlagen met crossmediale aanbiedingen. Focus op drie dossiers die deze convergentie illustreren.
3 oktober 2022

IPM moderniseert de themabijlagen met crossmediale aanbiedingen. Focus op drie dossiers die deze convergentie illustreren.

« We willen het beste uit elk medium halen », verduidelijkt Caroline Bossaert, head of direct market bij IPM Advertising ». « Door de inlassing in onze drie dagbladen (L’Avenir, La DH en La Libre), bereiken onze dossiers meer dan 1.118.000 lezers laatste periode. We kunnen aan deze omvangrijke reach bijvoorbeeld de mogelijkheid toevoegen voor de adverteerder om zijn merkimago bekendheid te geven door hem uit te nodigen in een LN24-programma ».

De onderneming van morgen, mobiliteit, duurzaamheid

Essentielle Mobilité verschijnt op 28 oktober 2022. Het dossier beperkt zich niet langer tot auto’s en moto’s, maar is onlangs uitgebreid tot zachte mobiliteit. Deze evolutie biedt nieuwe kansen voor milieubewuste adverteerders.

IPM lanceert op 10 november ook de bijlage durabilité (duurzaamheid), naar aanleiding van het succes van de rubriek ‘Planète’ in La Libre. « We werden gecontacteerd door adverteerders met interesse voor deze redactionele inhoud. Door het beperkt aantal pagina’s van de krant konden we echter niet voldoen aan hun behoeften », verklaart Caroline. « Daarom hebben we in samenwerking met de redactie deze bijlage ontworpen. De bijlage kent een groot succes bij zowel lezers als adverteerders ».

L’entreprise de demain (De onderneming van morgen) (02 december) is de bijlage van La Libre en La DH over sociaal-economische thema’s van het ondernemerschap. De Covid 19-crisis, inflatie of de impact van broeikasgassen op het klimaat stellen ondernemingen voor ongekende uitdagingen. Op al deze onderwerpen biedt deze bijlage concrete antwoorden aan ondernemers.  

Mediaconvergentie ondersteund door onze deskundige journalistieke hubs

We bieden je de mogelijkheid om te profiteren van de uitzonderlijke redactionele inhoud van elk van deze dossiers door taylor-made offertes, telkens in een crossmediale logica.   

Zo kan de eerste pagina in een bijlage worden gecombineerd met impactvolle digitale aanbiedingen (video en display).

Wens je een betere zichtbaarheid in een adequate context? We hebben de publicatie van onze thamadossiers afgestemd op de themaweken van LN24. Hierbij biedt IPM Advertising je de mogelijkheid aanwezig te zijn in het programmeerschema van de zender door je deelname aan meerdere uitzendingen.

« Een adverteerder die bijvoorbeeld een pagina neemt in L’Entreprise de Demain kan een aanwezigheid in een welbepaald LN24-programma kopen zoals in Focus Employer, Notre vie de demain, RH perspective, Success Stories of les acteurs de l’Eco », verduidelijkt Caroline Bossaert.

Nog een kleine « verrassing »!

Om volledig te zijn bieden wij, in het kader van onze themadossiers, mogelijkheid tot doelgroep- uitbreiding: 1/1PQ in onze magazines Moustique en Paris Match aan het uitzonderlijk tarief van 5.700€. Op die manier kun je een bijkomende reach bereiken van 510.000 lezers laatste periode!

Contacteer  Caroline Bossaert – 0496 16 03 04 – [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...