Autosalon 2023: 4 niet te missen advertentie aanbiedingen onder de tboo & more-vlag

IPM en Ads&data brengen de reclameproducten voor de Brussels Motor Show 2023 in exclusiviteit op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.
3 november 2022

IPM en Ads&data brengen de reclameproducten voor de Brussels Motor Show 2023 in exclusiviteit op de markt. In samenwerking met onze Vlaamse partner hebben we vier advertentieoplossingen gecreëerd voor de meest veeleisende autoadverteerders.

  1. De officiële Autosalon-catalogus gekoppeld aan de kracht van onze merken

We verzorgen de productie en verdeling van de officiële saloncatalogus, die zal worden uitgedeeld aan alle bezoekers van het Autosalon. Wilt u uw nieuwe model onder de aandacht brengen van potentiële autokopers of hen informeren over uw kortingen op opties? Dan is dit print aanbod iets voor u!

De catalogus wordt uitgebracht in het Frans en het Nederlands en zal ook verschijnen in onze dagbladen (L’Avenir, La DH les Sports + en La Libre) en in het Nieuwsblad. We zullen de digitale versies (pdf) ook aanbieden op de websites van de Standaard, de Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg.

Wilt u ultieme zichtbaarheid krijgen? Aarzel niet langer: profiteer van onze Gatefold (4 pagina’s met uitklapbare omslag) aan 72.600 euro. Ook andere formaten zijn mogelijk zoals een dubbele pagina aan 35.200 euro of één pagina aan 24.200 euro.

2. Speciaal tarief voor uw advertenties en folders naar aanleiding van het Autosalon

De dagbladen van Ads&data en IPM bieden u een zeer aantrekkelijke prijs voor het invoegen van uw autofolders en het bereiken van bijna 2,8 miljoen lezers laatste periode! Het asielrecht loopt op tot 0.15€/000 of een nationaal pakket aan 78.000€ (+ 12.895€ FT). Voor dit bedrag geniet u van de kracht van de dagbladen van beide groepen, nl. Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, L’Avenir, La Libre en ook La DH.

3. Display en video packs gericht aan car lovers

IPM en Ads&data hebben het exclusieve recht op re-targeting van autosalon-bezoekers die hun ticket hebben geboekt op de website van FEBIAC, de organisator van het Autosalon. In samenwerking met onze Vlaamse collega’s stellen we een eerste display package voor gericht aan autoliefhebbers aan 15.000 euro. Met dit product wordt uw campagne 4 weken lang getoond op het netwerk van Ads&data en IPM met 1 miljoen impressies bij autoliefhebbers!

Het tweede package Video + car lovers aan 15.000 euro laat eveneens toe uw campagne op te zetten op het Ads&data en IPM netwerk, via een preroll van 15 seconden deze keer.  Hierbij genereren we niet minder dan 600.000 impressies bij car lovers, over een minimum periode van 4 weken.

4. Ruimte voor creativiteit met onze native formules

Ons vierde product « 360 branded content » combineert de voordelen van print en digitaal in één innovatief aanbod. Voor een bedrag van 54.640 euro, krijgt u een dubbele pagina in de officiële catalogus, een digitale campagne die 15.000 kliks genereert op de nieuwssites Ads&Data en het IPM-netwerk, en ook 1.000 impressies bij het autoliefhebberssegment.  

Dit creatieve aanbod heeft ook een light versie (met één pagina, een campagne met 10.000 kliks en 500.000 impressies) aan 34.440 euro.

De 100e editie is nu al historisch!

De edities 2021 en 2022 werden afgelast wegens Corona. Het publiek kijkt er naar uit om de stands van autobouwers opnieuw te kunnen bezoeken en er de promoties te ontdekken alsook de nieuwste hybride of elektrische modellen. Deze 2023 editie (van 14 tot 22 januari) maakt zich dus op om historische bezoekersrecords te verbreken.

Wacht dus niet langer en profiteer van onze media om de zichtbaarheid van uw merken te vergroten !

Boek uw advertentieruimte op tboo and more ! Of neem contact op met Sibylle de Meeûs, head of Sales – Agencies Market (sibylle.demeeus@ipmadvertising.be) (0486 96 49 00) ou Caroline Bossaert, head of sales – Direct Market (caroline.bossaert@ipmgroup.be) (0496 16 03 04)

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...