Adverteren in Courrier International

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het…
9 augustus 2022

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het Amerikaanse maandblad Wired tot het Chinese dagblad Huanqiu Shibao, en Le Monde of La Libre. De inhoud is afkomstig van meer dan 1500 bronnen wereldwijd: de grootste redactie ter wereld !

Content met een hoge toegevoegde waarde

De thema’s zijn zeer kwalitatief en hebben betrekking op politiek, economisch, sociaal en cultureel nieuws, waarbij nieuwe tendensen op de voet worden gevolgd.

Door te adverteren in Courrier International bereikt men een publiek met een hoog sociaal-economisch profiel, studenten, onderzoekers, maar ook Europese expats in Brussel en België.

« Adverteerders die voor Courrier International kiezen, bereiken ook de economische besluitvormers en een lezerspubliek dat gevoelig is voor complexe, goed onderbouwde informatie. Dit weekblad is bestemd voor de meerwaardezoeker en biedt mooie opportuniteiten voor merken of instellingen », resumeert Caroline Bossaert, Head of Sales bij IPM.

Wenst u van deze opportuniteit gebruik te maken? Neem dan contact op met Caroline Bossaert – 0496 16 03 04 – [email protected] of met uw sales contact bij IPM.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de bijlage La Libre Eco Week-end een nieuwe look. Deze 20 pagina’s tellende bijlage bij La Libre bevat elk weekend al het economische en financiële nieuws, inclusief beurskoersen en de waardes van beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...