Adverteren in Courrier International

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het…
9 augustus 2022

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het Amerikaanse maandblad Wired tot het Chinese dagblad Huanqiu Shibao, en Le Monde of La Libre. De inhoud is afkomstig van meer dan 1500 bronnen wereldwijd: de grootste redactie ter wereld !

Content met een hoge toegevoegde waarde

De thema’s zijn zeer kwalitatief en hebben betrekking op politiek, economisch, sociaal en cultureel nieuws, waarbij nieuwe tendensen op de voet worden gevolgd.

Door te adverteren in Courrier International bereikt men een publiek met een hoog sociaal-economisch profiel, studenten, onderzoekers, maar ook Europese expats in Brussel en België.

« Adverteerders die voor Courrier International kiezen, bereiken ook de economische besluitvormers en een lezerspubliek dat gevoelig is voor complexe, goed onderbouwde informatie. Dit weekblad is bestemd voor de meerwaardezoeker en biedt mooie opportuniteiten voor merken of instellingen », resumeert Caroline Bossaert, Head of Sales bij IPM.

Wenst u van deze opportuniteit gebruik te maken? Neem dan contact op met Caroline Bossaert – 0496 16 03 04 – caroline.bossaert@ipmgroup.be of met uw sales contact bij IPM.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...