Adverteren in Courrier International

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het…
9 augustus 2022

Wist u dat het mogelijk is om in één enkel weekblad het beste uit de internationale pers te lezen? Courrier International maakt het mogelijk en biedt sinds 1990 het beste van de buitenlandse pers (vertaald in het Frans), van het Amerikaanse maandblad Wired tot het Chinese dagblad Huanqiu Shibao, en Le Monde of La Libre. De inhoud is afkomstig van meer dan 1500 bronnen wereldwijd: de grootste redactie ter wereld !

Content met een hoge toegevoegde waarde

De thema’s zijn zeer kwalitatief en hebben betrekking op politiek, economisch, sociaal en cultureel nieuws, waarbij nieuwe tendensen op de voet worden gevolgd.

Door te adverteren in Courrier International bereikt men een publiek met een hoog sociaal-economisch profiel, studenten, onderzoekers, maar ook Europese expats in Brussel en België.

« Adverteerders die voor Courrier International kiezen, bereiken ook de economische besluitvormers en een lezerspubliek dat gevoelig is voor complexe, goed onderbouwde informatie. Dit weekblad is bestemd voor de meerwaardezoeker en biedt mooie opportuniteiten voor merken of instellingen », resumeert Caroline Bossaert, Head of Sales bij IPM.

Wenst u van deze opportuniteit gebruik te maken? Neem dan contact op met Caroline Bossaert – 0496 16 03 04 – [email protected] of met uw sales contact bij IPM.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...