IPM op Liveramp!

IPM streeft ernaar een gepersonaliseerde vertrouwensrelatie op te bouwen met een zo breed mogelijk Franstalig publiek. Media worden steeds digitaler en vooral de video gekoppeld aan data.

IPM streeft ernaar een gepersonaliseerde vertrouwensrelatie op te bouwen met een zo breed mogelijk Franstalig publiek. Media worden steeds digitaler en vooral de video gekoppeld aan data.

Door de bijzondere en voordelige situatie van de groep beschikken we over een eigen DMP, waarmee we de gegevens van al onze consumenten uit verschillende bedrijven kunnen centraliseren. Om ons publiek te verbreden, bevestigen we ook partnerships met externe partners. Vanuit deze optiek hebben we besloten om onze inventaris ter beschikking te stellen van onze adverteerders op Liveramp!

Daarmee behoort IPM tot de kopgroep van vernieuwers, met name in de digitale wereld. De geleidelijke verdwijning van cookies van derden versnelt en we zullen alles in het werk stellen om de toestemming van onze klanten en hun persoonsgegevens te respecteren en tegelijkertijd doeltreffende mediacampagnes aan onze adverteerders aan te bieden.

Dankzij dit ecosysteem kun je gegevens uit verschillende bronnen combineren om potentiële klanten te bereiken waar ze media consumeren, namelijk op onze sites La Libre, La DH/Les Sports en L’Avenir.

Raadpleeg voor meer informatie onze digitale ratecard op https://ipmadvertising.be/tarifs/, of contacteer Adops Web: WEB@IPMGroup.be.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.