Gregory de TILLESSE vervoegt het digitaal team als Yield Manager

Gregory de Tillesse vervoegt IPM als Yield Manager. Er is geen twijfel over mogelijk dat deze fan van voetbal en alternatieve rock een veelbelovende transfer maakt door zich bij ons team van digitale experts aan te sluiten.
3 november 2022

Gregory de Tillesse vervoegt IPM als Yield Manager. Er is geen twijfel over mogelijk dat deze fan van voetbal en alternatieve rock een veelbelovende transfer maakt door zich bij ons team van digitale experts aan te sluiten.

« Ik heb een atypisch parcours afgelegd », vertelt Gregory de Tillesse. « Na mijn marketingstudies, was ik gedurende vijf jaar actief in de evenementenwereld. Daarna was ik werkzaam in Montreal in de experimentele marketing. Het was een buitengewoon jaar. Toen ik naar België terugkeerde, heb ik mijn focus verlegd naar de digitale wereld: het is een sector in beweging, en dat sprak me aan ».

Gregory is verheugd deel te kunnen uitmaken van IPM, omdat hij tot nu gewend is geweest aan kleinere structuren.  « Overschakelen van een kleine groep naar een grotere groep zoals IPM vind ik zeer aantrekkelijk.  Ik ben klaar voor deze spannende uitdaging. De digitale ambities van de IPM-Group trokken me aan en ik kan niet wachten om bij te dragen aan de ontwikkeling ervan ».

Een rock fan en Union supporter!

Buiten de werkuren geniet Gregory van alternatieve rock zoals van de band The Strokes. Gregory houdt van teamsport, of hij nu zelf voetbalt of supportert voor Union Sint-Gillis, die hij live zal kunnen volgen met de DH Les Sports +!  

Bij IPM, versterkt Gregory het Ad Operations team onder leiding van Thierry Hottat, onze Operations Director. Hij wordt verantwoordelijk voor het programmatisch beheer. 

« Dat is mijn vakgebied », verklaart hij. « Ik stel mijn kennis graag ter beschikking van IPM. De groep is altijd op zoek naar de laatste technologische ontwikkelingen op de markt »

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...