Gregory de TILLESSE vervoegt het digitaal team als Yield Manager

Gregory de Tillesse vervoegt IPM als Yield Manager. Er is geen twijfel over mogelijk dat deze fan van voetbal en alternatieve rock een veelbelovende transfer maakt door zich bij ons team van digitale experts aan te sluiten.
3 november 2022

Gregory de Tillesse vervoegt IPM als Yield Manager. Er is geen twijfel over mogelijk dat deze fan van voetbal en alternatieve rock een veelbelovende transfer maakt door zich bij ons team van digitale experts aan te sluiten.

« Ik heb een atypisch parcours afgelegd », vertelt Gregory de Tillesse. « Na mijn marketingstudies, was ik gedurende vijf jaar actief in de evenementenwereld. Daarna was ik werkzaam in Montreal in de experimentele marketing. Het was een buitengewoon jaar. Toen ik naar België terugkeerde, heb ik mijn focus verlegd naar de digitale wereld: het is een sector in beweging, en dat sprak me aan ».

Gregory is verheugd deel te kunnen uitmaken van IPM, omdat hij tot nu gewend is geweest aan kleinere structuren.  « Overschakelen van een kleine groep naar een grotere groep zoals IPM vind ik zeer aantrekkelijk.  Ik ben klaar voor deze spannende uitdaging. De digitale ambities van de IPM-Group trokken me aan en ik kan niet wachten om bij te dragen aan de ontwikkeling ervan ».

Een rock fan en Union supporter!

Buiten de werkuren geniet Gregory van alternatieve rock zoals van de band The Strokes. Gregory houdt van teamsport, of hij nu zelf voetbalt of supportert voor Union Sint-Gillis, die hij live zal kunnen volgen met de DH Les Sports +!  

Bij IPM, versterkt Gregory het Ad Operations team onder leiding van Thierry Hottat, onze Operations Director. Hij wordt verantwoordelijk voor het programmatisch beheer. 

« Dat is mijn vakgebied », verklaart hij. « Ik stel mijn kennis graag ter beschikking van IPM. De groep is altijd op zoek naar de laatste technologische ontwikkelingen op de markt »

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...