De IPM-media ondersteunen de Duivels in Qatar!

Op 20 november neemt Qatar het op tegen Ecuador in de openingswedstrijd van het WK voetbal. De IPM-media zetten alles op alles om hun publiek zo goed mogelijk te berichten.
3 oktober 2022

Ter gelegenheid van het WK, wordt de baseline van La DH / les Sports + « partenaire des supporters », met een voor de gelegenheid aangepast logo :

Op 20 november neemt Qatar het op tegen Ecuador in de openingswedstrijd van het WK voetbal. De IPM-media zetten alles op alles om hun publiek zo goed mogelijk te berichten.

En we gaan meteen goed van start: vanaf de eerste week van november publiceert La DH/Les Sports een speciale uitgave van 64 pagina’s met alles wat je moet weten over de 32 nationale teams van de competitie: technische fiches, spelersstatistieken, kwalificatierondes, sterktes en zwaktes van de teams. Met deze gids ben je perfect geïnformeerd! Je zal op de hoogte zijn van alle nuttige info over de potentiële tegenstanders van de Duivels. Er zal eveneens een digitale versie beschikbaar zijn.  

Diegenen die een meer beknopte versie wensen, zullen nog wat geduld moeten hebben. In de derde week van november verschijnt in La DH/Les Sports een samenvatting van 16 pagina’s.   

Voor de adverteerders is dit een uitgelezen kans: deze twee bijlagen zullen gedurende de twee maanden van de competitie de ultieme referentie zijn voor voetbalfans! Mis deze kans tot maximaal bereik van dit doelgericht publiek niet!

Video podcasts vanaf oktober

Twee podcast-series zullen gratis toegankelijk zijn op de site van La DH/Les Sports.

De eerste serie gaat over de ongelooflijke carrières van de sterren van ons nationaal elftal. Je zal allerlei onverwachte aspecten ontdekken over het leven van Thibaut Courtois of Eden Hazard!

De tweede serie laat je de grote historische momenten van de Belgische nationale ploeg tijdens het WK herbeleven! Je krijgt de kans om opnieuw te huiveren bij de herinnering aan het Mexico verhaal van 1986 of om de scheidsrechter te vervloeken tijdens het kijken naar het afgekeurde doelpunt van Marc Wilmots tegen Brazilië tijdens het WK 2002. 

En bij de website van la DH verplaatst het sportgedeelte zich naar de homepage vanaf 15 oktober.

4 correspondenten ter plaatse

Onze media hebben er alles aan gedaan om je de best mogelijke verslaggeving van het toernooi te brengen. Vier correspondenten zullen tijdens de hele competitie aanwezig zijn om de prestaties van ons nationaal team van dichtbij te volgen tijdens de wedstrijden tegen Canada (23 november), Marokko (27 november) en Kroatië (1 december).  

Bovenop de Facebook Lives, na de wedstrijden, op LN24, zullen onze consultants de resultaten en belangrijkste acties bespreken. We ontvangen bekende gastsprekers in de studio. Niets minder dan de crème de la crème van de voetbalkenners: Johan Walem, Alex Teklak en Jérémy Taravel

Hun analyses zullen worden aangevuld met commentaren van onze mysterieuze columnisten (we gaan nog niet alles verklappen, maar hier is al een hint: « vrouwen aan de macht »).

Tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels krijgen onze columnisten gezelschap van consultants: adviseurs die door hun kennis en carrière de tegenstanders van de Duivels door en door kennen: dat belooft levendige debatten en uitgesproken meningen!

Ons publiek vermaken, maar ook informeren

Dit WK is nog niet eens begonnen of de controverses zijn al in volle gang: betreurenswaardige arbeidsomstandigheden tijdens de bouw van stadions, ecologische nalatigheid, beknopte persvrijheid en de status van de vrouw in publieke ruimtes.

De IPM-media verbloemen de maatschappelijke problemen niet die de organisatie van dit WK met zich meebrengt.

Als grootste nieuwsmediagroep van België is het niet alleen onze taak om de lezers te vermaken, maar ook om hen bewust te maken van de problematiek en mogelijke misbruiken bij de organisatie van een dergelijk evenement.

Zo bieden wij reportages en diepgaande onderzoeksenquêtes om de Qatari, hun cultuur, tradities en wereldbeeld beter te begrijpen.  We gaan nader in op de redenen die dit kleine land in de Perzische Golf, met minder dan 3 miljoen inwoners en onzichtbaar voor de voetbalwereld, ertoe heeft gebracht de grootste sportcompetitie ter wereld te organiseren. 

Wat Moustique betreft, voorziet de redactie in N° 46 van 16 november 2022, een dossier en speciale cover om het evenement te lanceren.

Heb je interesse om je merk te koppelen aan onze kwalitatieve redactionele inhoud, die zal worden ondersteund door een grote marketingcampagne, dan kun je contact opnemen met onze collega Enguerrand op Enguerrand.Lavaud@IPMAdvertising.be.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...