Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld
Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.
News
De video-inventaris van IPM krijgt de hoofdrol op ToVa
De inventaris van IPM staat hoog gerangschikt, vanwege haar sterke positie en kwalitatief publiek. Het CIM heeft TOVA (Total Video Advertising Planner) gelanceerd in samenwerking met het marktonderzoeksbureau GfK. Zijn doel? Een unieke simulatie-tool voor het...
Océane zorgt voor adverteerders op het gebied van gezondheid, beauty en welzijn!
Onze expert Océane helpt adverteerders in de gezondheids-, beauty en farmaceutische sector om hen ten volle te laten profiteren van onze kwalitatieve doelgroepen. Ze staat voor u klaar en biedt u innovatieve crossmediale oplossingen en een nauwkeurige dagelijkse...
Laatste oproep voor onze bijlage “Onderneming van morgen” van 29 maart!
Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van...
TBOO and more breidt het aanbod uit met « NextFIN »
Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen! Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te adverteren in De...
LN24 geniet steeds meer bekendheid
Volgens een studie van AQRATE positioneert onze tv-zender LN24 zich als een belangrijk nieuwsmerk binnen het Belgische audiovisuele landschap. Uit de resultaten van deze enquête onder 800 Franstaligen blijkt duidelijk dat LN24 nu al een uitstekende reputatie geniet....
We verwelkomen Mathias Beke, onze nieuwe Head of Digital!
Mathias heeft een grote passie voor digitale media en zal IPM vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn. Met een achtergrond in media...
Drie nieuwigheden in onze digital ratecard : ons compleet video aanbod, Influence Premium Media en onze geüpgraded content partners
Een bijgewerkte versie van de digital ratecard is vanaf nu beschikbaar op onze website. U vindt er 3 nieuwigheden om nog beter aan de behoeften van onze adverteerders te voldoen. Onze lokale video-inventaris is dit jaar één van onze prioriteiten. Sinds januari hebben...
Chat met Grégory, onze Yield Manager
Met onze technologische expertise, onze kennis van de markt en onze uitgebreide inventarissen bieden we programmatische oplossingen die niet onder moeten doen voor die van de Amerikaanse techgiganten. Duidelijke oplossingen De duidelijkheid van onze oplossingen...
Nieuwe Newsbrands-baromoter: flatterende resultaten voor dagbladpers
Elk jaar onderzoekt News Power (NP) de populariteit van de geschreven pers in België. Opnieuw tonen de resultaten dat de geschreven pers nog niet ten dode is opgeschreven in ons digitale tijdperk. De studie, die online werd uitgevoerd bij een panel van 1850...
Batibouw 2023: een sleutelmoment voor IPM
IPM profiteert van de grootste bouwbeurs van België om u crossmediale oplossingen tegen uitzonderlijke voorwaarden aan te bieden. Laten we beginnen met digitaal: video, display en native. In Run Of Network bereiken onze sites (La DH/les Sports+, La Libre.be,...
Mode in alle vormen en stijlen bij IPM
Vooral Paris Match en Essentielle bieden mode- en lifestyle-adverteerders een sterk redactioneel kader vol glamour, glitter en praal De twee podia: Paris Match en onze bijlage Essentielle Binnen ons portfolio geniet Paris Match een ongeëvenaarde reputatie op de markt:...
De Taylor-made oplossingen van LN24
LN24 heeft een nieuwe programmering met vernieuwde concepten klaar. Wenst u uw boodschap meer visibiliteit te geven profiteer dan van onze taylor-made oplossingen, uniek in Franstalig België. Unieke taylor-made oplossingen Onze oplossingen zijn gebaseerd op deze drie...
TBOO and More voor de Car Lovers
Dit jaar viert het Autosalon van Brussel zijn 100ste verjaardag, vanaf 14 januari 2023. Adverteerders die zich willen associëren met dit thema beschikken over een uitgebreide inventaris gekwalificeerde gegevens op de sites van de IPM-groep. Het Autosalon is terug na...
Essentielle, prestigieus magazine van IPM
"Essentielle" biedt heel wat mogelijkheden en dit prestigieuze magazine, ingevoegd bij La Libre en La DH/Les Sports+, is hét referentiemagazine voor onze lezers. Deco, mode, vastgoed, mobiliteit, recreatie, ... er is voor elk wat wils in Essentielle. IPM was zo'n...
Adverteren in onze bijlagen in 2023: een beknopte handleiding
Bent u al aan het nadenken over uw mediaplan voor 2023? Bent u op zoek naar een kwalitatieve context? Wilt u met uw campagnes hoge toppen scoren? Zoek dan niet verder, onze bijlagen zijn de ideale oplossing! We bieden een breed scala aan thema's die veel doelgroepen...
Batibouw 2023: de kracht van data voor uw campagnes
Batibouw 2023 vindt plaats van 14 tot en met 19 maart. Nooit eerder waren gegevens zo waardevol voor adverteerders. IPM-websites bieden hen specifieke segmentaties via video's en display. Wat meer uitleg. Elk jaar bevestigt BATIBOUW haar rol als grootste Belgische...
Online matrassen verkopen dankzij IPM
Ter gelegenheid van Black Friday heeft IPM een publiciteitscampagne georganiseerd voor EMMA Matelas, Europees leider in beddengoed. Artikels op onze websites, display en een promo code leverden de adverteerder mooie resultaten op. Om direct online omzet te genereren...
Influence Premium Media : weldra extra digitaal aanbod bij IPM!
IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s....
Er gebeuren dingen in de LN-wereld: historische kijkcijfers en nieuwe website voor LN Radio
LN 24 bevestigt zijn positie als belangrijkste nieuwszender ter gelegenheid van de begrafenisplechtigheid van paus Benedictus XVI. LN Radio versterkt ook zijn muziek- en nieuwspositionering met een nieuwe website. Afgelopen donderdag was LN24 de hele ochtend de best...
La Libre Étudiant, een aanbod aangepast aan de mediaconsumptie van jongeren
Is de geschreven pers een medium dat voorbehouden is aan senioren? Helemaal niet. En La Libre is hier om dat te bewijzen!
Journal des Enfants bestaat 30 jaar!
Journal des Enfants is een uniek platform in het Belgische medialandschap met een journaal voor 9- tot 13-jarigen en dit al 30 jaar!
IPM levert verbluffende prestaties voor de Wereld Diabetes Dag
Om meer bekendheid te geven aan diabetes besloten de IPM-teams een nationale bijlage uit te geven ter gelegenheid van de Wereld Diabetes Dag.
L’Avenir heeft een toegewijd publiek
De website van L’Avenir heeft een ludieke, kwalitatieve en innovatieve debatruimte ontwikkeld. Resultaat: een toegewijd publiek, nuttige feedback voor de media en de surfers en een grote toegankelijkheid voor de lezer.
Bouw aan uw bekendheid met Batibouw
Van 14 tot en met 19 maart 2023 is er de grootste Belgische vakbeurs voor bouw en renovatie. Het thema dit jaar is duurzaamheid!
Op weg naar een miljard bekeken video’s bij IPM
Elke maand worden er zo’n 50 miljoen video’s bekeken via alle digitale kanalen van de IPM Group. Doelstelling voor eind 2023: de grens van een miljard views overschrijden. Sophie Vanderwinkel blikt terug op de indrukwekkende transformatie van de IPM Group op gebied van video en digitalisering.
TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22
Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.
Supporter voor onze Rode Duivels door te adverteren in onze media!
Binnen iets minder dan een maand, zal de FIFA World Cup van start gaan. Speciaal voor deze gelegenheid biedt IPM Advertising uitzonderlijke offertes, en dit gedurende de twee maanden van het toernooi, in november en december 2022
IPM is tevreden met de CIM Pers resultaten en een groeiend lezerspubliek!
De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de interesse van hun lezers voor kwalitatieve en lokale informatie.
IPM haalt een bereik van 50 miljoen videostreams per maand!
Er zijn steeds meer video’s op onze websites en ze worden steeds meer gewaardeerd. Onze inventaris blijft groeien. We genereren nu een bereik van 50 miljoen videostreams per maand.
La Libre Eco : uw belangrijkste afspraak met de economie in België
Volgens de CIM-studie is het aantal lezers van La Libre tussen 2020 en 2022 met 35% gestegen. Eén van de redenen voor dit succes komt ongetwijfeld van de economische bijlage: La Libre Eco. Een groot succes zowel in print als digitaal.