Ads & Data en IPM lanceren ‘tboo & more’

De reclameregies bundelen de krachten door het gloednieuwe product ‘tboo (The Belgian Online Offer) & more’ te lanceren.
19 september 2022

Eén jaar na de opstart blijft Ads & Data volop evolueren. In het kader van deze evolutie gaat Ads & Data intenser samenwerken met IPM. Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te bouwen dat sterke merken met de kracht van data combineert. De reclameregies bundelen de krachten door het gloednieuwe product ‘tboo (The Best Online Offer) & more’ te lanceren.

‘tboo & more’ – uitgesproken als Thibault – is zowel voor display als video een one stop shop waar adverteerders en media agencies terecht kunnen. Bij de start focust ‘tboo & more’ op business & finance, sport fans, lifestyle, sustainability en foodies waarbij de belangrijkste doelgroepen steeds worden afgedekt. Zo kunnen adverteerders kiezen uit een evenwichtig en nationaal aanbod dat aan de hand van behavioural data maandelijks tot ruim 6 miljoen real users bereikt.

Maar dat is nog niet alles. ‘More’ in de naam ‘tboo & more’ verwijst naar alle mogelijke combinaties van video & display en alle crossmediale & kwalitatieve specials. Zo is er al van bij de start een interessant aanbod voor foodies met onze merken Gourmandiz en Billie in de hoofdrol en ook autoadverteerders kunnen bij ‘tboo & more’ terecht om zich te linken aan het Autosalon 2023.

“Door samen met IPM een digitaal aanbod uit te werken, beantwoorden wij aan de vraag uit een markt die naar meer “easy buying” streeft. Daarnaast stijgt ook de vraag naar “kwaliteitsproducten” in zowel het Noorden als het Zuiden van de markt. Het is én blijft van cruciaal belang voor ons om te blijven investeren in innovatie en de continue evolutie van ons aanbod. Om dit te kunnen verwezenlijken, is het fijn om samen met IPM de bakens te verzetten. Ads & Data gelooft immers vanaf dag één in het belang van partnerships.”. 

Bart Decoster, CEO Ads & Data. 

Ons logo weerspiegelt het partnership dat ons verenigt. Door onze krachten te bundelen, willen we de markt een sterk alternatief bieden, dat zowel lokaal, nationaal als kwalitatief is. We hebben gekozen voor efficiënte oplossingen om zo de beste op de markt te zijn, vanuit het leidmotief ‘Keep it simple’. Onze adverteerders kunnen terecht op ons dedicated platform tbooandmore.be.”

Sophie Vanderwinkel, Algemeen Directeur IPM Advertising

Heb je nog vragen? Wilt u een partnerschap aangaan voor uw merk? Neem contact met ons op:
Ads & Data: Cedric Peneau, [email protected], +32 478 27 84 61
IPM Advertising: Caroline Bossaert, [email protected], +32 496 16 03 04

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...