IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane Delcroix vervoegt het team…
29 juni 2022

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen.

Laurane Delcroix vervoegt het team van Caroline Bossaert als Sales Manager. Zij zal zich focussen op de premium merken van de groep. Laurane brengt haar ervaring mee in digitale producten en toont haar creativiteit in out-of-the-box aanbiedingen voor adverteerders.

Olivier Sohy vervolledigt het IPM AdOps team en wordt verantwoordelijk voor de organisatie en de rapportage van digitale campagnes. Na een carrière van bijna 20 jaar in de IT-sector, en met een opleiding als web designer, beschikt Olivier over de nodige skills om de talrijke technische uitdagingen van online reclame aan te gaan.

Twee nieuwe collega’s vervoegen het B2B marketing team. Ludovic Van Rampelbergh is afgestudeerd in communicatie aan de ISFSC hogeschool in Brussel en heeft gewerkt voor verschillende grote media in België, zoals Nostalgie/ NRJ en RTL. In de loop van zijn carrière heeft deze dertiger, componist in zijn vrije tijd, sterke vaardigheden ontwikkeld op het gebied van website en software development :  « Digitaal biedt zoveel communicatiemogelijkheden. Ik ben blij mijn creativiteit te kunnen gebruiken voor de kwalitatieve mediamerken van IPM ».

Onze laatste aanwerving is Rémy Bersipont. In het bezit van een doctoraat in info-communicatie van UCLouvain, vervolledigt hij IPM als Marketing Intelligence Executive. Hij wordt verantwoordelijk voor onder meer publieksonderzoek en -analyse. « Ik zie mijn functie als ondersteuning van de commerciële strategieën van de regie. Naar mijn mening is een economisch gezonde pers de conditio sine qua non voor het uitoefenen van onafhankelijke en kwaliteitsvolle journalistiek ».

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...