Is de FIFA World Cup dit jaar voor IPM?

We zijn weer vertrokken voor een FIFA toernooi georganiseerd door Media Marketing. Voor deze 2e editie zijn er weer twee IPM-teams van de partij. Eén van hen won bijna het toernooi van 2021: de ambities voor de finale op 23…
3 oktober 2022

We zijn weer vertrokken voor een FIFA toernooi georganiseerd door Media Marketing. Voor deze 2e editie zijn er weer twee IPM-teams van de partij. Eén van hen won bijna het toernooi van 2021: de ambities voor de finale op 23 november 2022 zijn groot.  

IPM was al aanwezig bij de eerste editie van FIFA 21 B2B, een spannende competitie waar we dicht bij de overwinning waren !

« Deze FIFA 22 B2B is een geweldig initiatief van Media Marketing en Azerion », zegt Sébastien Sterpigny (journalist bij DH Les Sports+ @ IPM Group): « Het is een gelegenheid om andere mensen te ontmoeten en samen leuke gesprekken te hebben, terwijl je geniet van een gemeenschappelijke passie.».

De zilveren medaille in 2021

« Nadat ik samen met mijn teamgenoot Bryan de kwalificaties had gewonnen, kregen we de kans om de grote finale te beleven in het prachtige decor van The Merode. Het was een zeer spannende avond waarop we de finale van het toernooi bereikten », herinnert de journalist zich.

Ondanks het fantastische voetenwerk en de chemie met zijn medespeler Bryan, kon het duo de finale niet halen. « We hadden een zware tegenstander », verklaart Sébastien. « Ik stond de hele wedstrijd op achterstand maar kon in de laatste spelmomenten de gelijkmaker maken en extra tijd winnen. Helaas zal de actie waarbij mijn medespeler de bal naast de lege goal mikte nog lang in mijn hoofd naspelen. Tijdens de verlengingen, kreeg ik de ‘golden goal’ binnen en verloor de finale ».

Het doel voor 2022: goud halen

« Ik hoop dat we deze keer revanche kunnen nemen, met mijn nieuwe teamgenoot Noël », gaat Sébastien verder met enig revanchisme.

De andere teamgenoten zijn zeer gemotiveerd en bereid alles te geven. Volgens Bryan Reyes (IPM Advertising) was het vorige toernooi reeds doordrongen van emoties: « Mijn medespeler Fabrice had mij zonder mijn medeweten ingeschreven. Zelf ben ik meer fan van PES (eFootball) dan van FIFA (sorry voor de haters), maar dit nieuwe toernooi is een zeer goede challenge. Het spel is volledig anders dan bij PES. Ik begin dus vanaf nul, maar ik geloof in onze teams.  IPM heeft veel kans om te winnen dit jaar! »

In 2022, willen beide IPM-teams hun vorige record overtreffen. De teamleden zijn:

Team 1

Fabrice Liben, graphist Designer

Bryan Reyers, Campaign manager executive

Team 2

Sébastien Sterpigny, journaliste DH Les Sports+

Noël Nootoo, IT Services Manager

Het toernooi online mee volgen

Het is mogelijk om het toernooi online te volgen. De wedstrijden van de groepen A tot H lopen tot 6 november. De « Round of 16 » staat geprogrammeerd van 7 tot 13 november. De kwartfinales vinden plaats van 14 tot 20 november. De halve finales en de finale worden live gespeeld op 23 november meteen gevolgd door de wedstrijd België-Canada. We staan allemaal achter hen!

Veel succes aan de IPM teams !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...