4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

Gourmandiz

Gourmandiz verschijnt 6 keer per jaar als gratis bijlage bij de kranten La Libre en La Dernière Heure. Onderwerpen zijn onder meer koken, duurzaamheid, biologische voeding, gezondheid en het culinaire in de brede zin van het woord. « We brengen de food nieuwigheden op een kwalitatieve en creatieve manier in de vorm van een waar inspiratieboek ».  

« Gourmandiz blijft op tafel liggen en nodigt uit tot doorbladeren, bewaren en herlezen », volgens Caroline Bossaert, Head of Sales. Een nationale distributie is mogelijk op aanvraag met de lifestyle-bijlage Billie, in Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

En de tarieven zijn voordelig: 1/1PQ voor 8.700€. Er zijn twee packs nationaal beschikbaar: het ene voor 14.000€ (brutowaarde = 21.000€) als mix van 1/1PQ en een digitale versie, de andere voor 23.000€ (brutowaarde = 38.550€) met een extra digitale upgrade en 1/1PQ met voorkeursplaatsing in onze magazines Paris Match en Moustique.

Haast u : er zijn nog maar drie nummers van Gourmandiz voor het einde van het jaar !

De bijlage « Diabète »

IPM grijpt de gelegenheid van de Werelddagen aan om een valoriserende context te creëeren, zoals 30 september voor Wereld Seniorendag of 14 november voor Wereld Diabetesdag.  « Dit biedt de adverteerders een enorme kans om hun merken te kunnen associëren aan een kwalitatieve content die de aandacht heeft van heel wat lezers en surfers » verklaart Caroline Bossaert. « Dit is een thema dat mensen interesseert, maar dat nog te weinig bekend is. Volgens Sciensano, is bijna een derde van de diabetes type 2[1] patienten zich niet bewust van hun ziekte. »

We bieden drie reclame oplossingen: print, web en tv, of u kan kiezen om deze te mixen in de vorm van crossmedia.

De print offerte bestaat uit een pagina in het dossier Diabète die zal verschijnen in La Libre, La DH en L’Avenir. We bieden u de mogelijkheid uw publieksbereik uit te breiden in het noorden van het land (bijlage in De Standaard) en aan de hand van een pagina in onze magazines Gourmandiz, Paris Match en Moustique.

Ook hier is het mogelijk om de campagne online en/of op de Nederlandstalige markt uit te breiden. Uw campagne kan ook uitgezonden worden op LN24-tv via verscheidene formats tijdens de themaweken “Gezondheid” (14/11) en “Senioren” (5/12/22).

« Essentielle Mobilité »

IPM publiceert op 28/10/22 opnieuw de bijlage over mobiliteit en nieuwe transportmogelijkheden, die in La Libre en La DH wordt bijgevoegd. Dit dossier wordt afgedrukt op kwaliteitspapier, waardoor uw advertenties in een context worden geplaatst vergelijkbaar met deze van de tijdschriftenpers. Een digitale versie van uw campagne of een publicatie in onze magazines Moustique en Paris Match is aan te bevelen, we bieden trouwens ook mooie voorwaarden!

« Durabilité/Environnement »

IPM lanceert op 10 november ook een nieuw dossier « Durabilité/Environnement » (Duurzaamheid/Milieu). « De rubriek Planeten in La Libre kent een groot succes » verklaart Caroline Bossaert. « Het lag dan ook voor de hand om onze lezers een specifiek dossier over dit thema aan te bieden ».

Als bijlage in La Libre, La DH en L’Avenir, heeft het dossier Durabilité een publieksbereik van ongeveer 1 miljoen Franstalige Belgen (Lezers laatste periode). Dit is een unieke kans! Vooral omdat we ter gelegenheid van dit eerste nummer u de pagina aanbieden aan 4.250 euros in plaats van 7.020 euros!

Ook hier is het weer mogelijk om via Paris Match en Moustique uw publieksbereik te vergroten aan de geringe prijs van 5700 euros. En in dezelfde week zullen de actuele thema’s duurzaamheid en milieu ook aan bod komen in de verschillende uitzendingen van LN24!

Indien u interesse heeft, vindt u de kalender van onze themadossiers op onze site of kunt u Caroline Bossaert, Head of Sales (Direct Market) : contacteren op volgend emailadres: Caroline.Bossaert@IPMGroup.be


[1] Het lichaam van mensen met diabetes type 1 maakt zelf te weinig insuline aan. Bij diabetes type 2 reageert het lichaam niet meer goed op insuline. Type 2 wordt gelinkt aan overgewicht, onevenwichtige voeding of te hoge cholesterolwaarden.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM organiseert opnieuw busreizen in samenwerking met influencers

IPM Advertising heeft een innovatieve reclameoplossing ontwikkeld voor de Belgische Federatie van Autobus- en Autocarondernemers (FBAA). Onze reclameregie heeft een partnerschap afgesloten met influencers om duurzaam toerisme onder de aandacht te brengen. De...

IPM Advertising versterkt team met 4 nieuwe medewerkers

IPM Advertising versterkt team met 4 nieuwe medewerkers

Het IPM Advertising team is uitgebreid met 4 juweeltjes in verschillende afdelingen binnen de groep. Ontdek hier meer over deze nieuwe talenten. Enguerrand, nieuwe account Agencies Market Afkomstig uit La Rochelle, vervoegt Enguerrand Lavaud...