4 niet te missen themadossiers

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd…
6 september 2022

Begin september start het nieuwe schooljaar. Dit is de gelegenheid om 4 belangrijke themadossiers van het tweede semester in de kijker te zetten. Ze zijn beschikbaar in print, digitaal, radio en tv en bieden een ideale context om een gesegmenteerd en zeer ontvankelijk publiek te bereiken.

Gourmandiz

Gourmandiz verschijnt 6 keer per jaar als gratis bijlage bij de kranten La Libre en La Dernière Heure. Onderwerpen zijn onder meer koken, duurzaamheid, biologische voeding, gezondheid en het culinaire in de brede zin van het woord. « We brengen de food nieuwigheden op een kwalitatieve en creatieve manier in de vorm van een waar inspiratieboek ».  

« Gourmandiz blijft op tafel liggen en nodigt uit tot doorbladeren, bewaren en herlezen », volgens Caroline Bossaert, Head of Sales. Een nationale distributie is mogelijk op aanvraag met de lifestyle-bijlage Billie, in Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

En de tarieven zijn voordelig: 1/1PQ voor 8.700€. Er zijn twee packs nationaal beschikbaar: het ene voor 14.000€ (brutowaarde = 21.000€) als mix van 1/1PQ en een digitale versie, de andere voor 23.000€ (brutowaarde = 38.550€) met een extra digitale upgrade en 1/1PQ met voorkeursplaatsing in onze magazines Paris Match en Moustique.

Haast u : er zijn nog maar drie nummers van Gourmandiz voor het einde van het jaar !

De bijlage « Diabète »

IPM grijpt de gelegenheid van de Werelddagen aan om een valoriserende context te creëeren, zoals 30 september voor Wereld Seniorendag of 14 november voor Wereld Diabetesdag.  « Dit biedt de adverteerders een enorme kans om hun merken te kunnen associëren aan een kwalitatieve content die de aandacht heeft van heel wat lezers en surfers » verklaart Caroline Bossaert. « Dit is een thema dat mensen interesseert, maar dat nog te weinig bekend is. Volgens Sciensano, is bijna een derde van de diabetes type 2[1] patienten zich niet bewust van hun ziekte. »

We bieden drie reclame oplossingen: print, web en tv, of u kan kiezen om deze te mixen in de vorm van crossmedia.

De print offerte bestaat uit een pagina in het dossier Diabète die zal verschijnen in La Libre, La DH en L’Avenir. We bieden u de mogelijkheid uw publieksbereik uit te breiden in het noorden van het land (bijlage in De Standaard) en aan de hand van een pagina in onze magazines Gourmandiz, Paris Match en Moustique.

Ook hier is het mogelijk om de campagne online en/of op de Nederlandstalige markt uit te breiden. Uw campagne kan ook uitgezonden worden op LN24-tv via verscheidene formats tijdens de themaweken “Gezondheid” (14/11) en “Senioren” (5/12/22).

« Essentielle Mobilité »

IPM publiceert op 28/10/22 opnieuw de bijlage over mobiliteit en nieuwe transportmogelijkheden, die in La Libre en La DH wordt bijgevoegd. Dit dossier wordt afgedrukt op kwaliteitspapier, waardoor uw advertenties in een context worden geplaatst vergelijkbaar met deze van de tijdschriftenpers. Een digitale versie van uw campagne of een publicatie in onze magazines Moustique en Paris Match is aan te bevelen, we bieden trouwens ook mooie voorwaarden!

« Durabilité/Environnement »

IPM lanceert op 10 november ook een nieuw dossier « Durabilité/Environnement » (Duurzaamheid/Milieu). « De rubriek Planeten in La Libre kent een groot succes » verklaart Caroline Bossaert. « Het lag dan ook voor de hand om onze lezers een specifiek dossier over dit thema aan te bieden ».

Als bijlage in La Libre, La DH en L’Avenir, heeft het dossier Durabilité een publieksbereik van ongeveer 1 miljoen Franstalige Belgen (Lezers laatste periode). Dit is een unieke kans! Vooral omdat we ter gelegenheid van dit eerste nummer u de pagina aanbieden aan 4.250 euros in plaats van 7.020 euros!

Ook hier is het weer mogelijk om via Paris Match en Moustique uw publieksbereik te vergroten aan de geringe prijs van 5700 euros. En in dezelfde week zullen de actuele thema’s duurzaamheid en milieu ook aan bod komen in de verschillende uitzendingen van LN24!

Indien u interesse heeft, vindt u de kalender van onze themadossiers op onze site of kunt u Caroline Bossaert, Head of Sales (Direct Market) : contacteren op volgend emailadres: Caroline.Bossaert@IPMGroup.be


[1] Het lichaam van mensen met diabetes type 1 maakt zelf te weinig insuline aan. Bij diabetes type 2 reageert het lichaam niet meer goed op insuline. Type 2 wordt gelinkt aan overgewicht, onevenwichtige voeding of te hoge cholesterolwaarden.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...