IPM viert de resultaten van het CIM Pers met een groeiend lezerspubliek!

IPM is erg blij een van de winnaars te zijn van de nieuwste CIM Pers-publicatie. De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de grote aantrekkingskracht van hun lezers op kwalitatieve en lokale informatie. Het is vooral met La Libre Belgique en…
13 oktober 2022

IPM is erg blij een van de winnaars te zijn van de nieuwste CIM Pers-publicatie. De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de grote aantrekkingskracht van hun lezers op kwalitatieve en lokale informatie. Het is vooral met La Libre Belgique en zijn opmerkelijke groei (+35,5% LLP!), dat IPM deze kracht vertegenwoordigt die de pers vandaag nog steeds heeft bij een geïnformeerd publiek dat op zoek is naar de actualiteit, maar ook bij de jongeren.

 

Dankzij onze sterke merken La Libre, La DH Les Sports + en L’Avenir staan ​​we dagelijks in contact met zowel generalistische als gerichte doelgroepen en bieden we ook contexten van nabijheid, business in brede zin of zelfs sport specialist. Zo laten we adverteerders profiteren van dit rijke en betrokken publiek, op al onze distributiekanalen. Ons Convergence House is het fysieke bewijs van onze wens om elke dag een persoonlijke en vertrouwensrelatie te onderhouden met meer dan 1 miljoen Franstaligen!

 

Wat onze magazines Moustique, Paris Match en Télé Pocket betreft, merken we een positieve invloed van digitale media die verwijzen naar onze printmerken. En Moustique en Paris Match weerstaan ​​beter dan hun soortgenoten, het resultaat van een bepaalde positionering voor elk van hen.

Aarzel niet om ons te contacteren (info@ipmadvertising.be) om te profiteren van onze krachtige media!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !