IPM viert de resultaten van het CIM Pers met een groeiend lezerspubliek!

IPM is erg blij een van de winnaars te zijn van de nieuwste CIM Pers-publicatie. De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de grote aantrekkingskracht van hun lezers op kwalitatieve en lokale informatie. Het is vooral met La Libre Belgique en…
13 oktober 2022

IPM is erg blij een van de winnaars te zijn van de nieuwste CIM Pers-publicatie. De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de grote aantrekkingskracht van hun lezers op kwalitatieve en lokale informatie. Het is vooral met La Libre Belgique en zijn opmerkelijke groei (+35,5% LLP!), dat IPM deze kracht vertegenwoordigt die de pers vandaag nog steeds heeft bij een geïnformeerd publiek dat op zoek is naar de actualiteit, maar ook bij de jongeren.

 

Dankzij onze sterke merken La Libre, La DH Les Sports + en L’Avenir staan ​​we dagelijks in contact met zowel generalistische als gerichte doelgroepen en bieden we ook contexten van nabijheid, business in brede zin of zelfs sport specialist. Zo laten we adverteerders profiteren van dit rijke en betrokken publiek, op al onze distributiekanalen. Ons Convergence House is het fysieke bewijs van onze wens om elke dag een persoonlijke en vertrouwensrelatie te onderhouden met meer dan 1 miljoen Franstaligen!

 

Wat onze magazines Moustique, Paris Match en Télé Pocket betreft, merken we een positieve invloed van digitale media die verwijzen naar onze printmerken. En Moustique en Paris Match weerstaan ​​beter dan hun soortgenoten, het resultaat van een bepaalde positionering voor elk van hen.

Aarzel niet om ons te contacteren ([email protected]) om te profiteren van onze krachtige media!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...