IPM is erg blij een van de winnaars te zijn van de nieuwste CIM Pers-publicatie. De Franstalige Belgische dagbladen bevestigen immers de grote aantrekkingskracht van hun lezers op kwalitatieve en lokale informatie. Het is vooral met La Libre Belgique en zijn opmerkelijke groei (+35,5% LLP!), dat IPM deze kracht vertegenwoordigt die de pers vandaag nog steeds heeft bij een geïnformeerd publiek dat op zoek is naar de actualiteit, maar ook bij de jongeren. |
Dankzij onze sterke merken La Libre, La DH Les Sports + en L’Avenir staan we dagelijks in contact met zowel generalistische als gerichte doelgroepen en bieden we ook contexten van nabijheid, business in brede zin of zelfs sport specialist. Zo laten we adverteerders profiteren van dit rijke en betrokken publiek, op al onze distributiekanalen. Ons Convergence House is het fysieke bewijs van onze wens om elke dag een persoonlijke en vertrouwensrelatie te onderhouden met meer dan 1 miljoen Franstaligen! |
Wat onze magazines Moustique, Paris Match en Télé Pocket betreft, merken we een positieve invloed van digitale media die verwijzen naar onze printmerken. En Moustique en Paris Match weerstaan beter dan hun soortgenoten, het resultaat van een bepaalde positionering voor elk van hen. |
Aarzel niet om ons te contacteren (info@ipmadvertising.be) om te profiteren van onze krachtige media!