Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld
Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.
News
IPM Advertising rekruteert talent voor verschillende jobs
Onze advertentieafdeling is in volle ontwikkeling en rekruteert talent voor verschillende jobs. Neem een kijkje bij onze jobaanbiedingen en sluit aan bij ons team! Ontdek alle vacatures (https://ipmadvertising.be/carrieres/ ) Marketing Intelligence Executive...
Speel kort op de bal om golfspelers te bereiken via La Libre
De golfsport neemt al lang een belangrijke plaats in bij La Libre, met een eigen rubriek op de website (55.000 gebruikers per jaar op https://www.lalibre.be/sports/golf/) en in de pagina’s van de krant. Daar is alle info te vinden over de wedstrijden, een portret van...
De gezichten van IPM Advertising: Caroline Bossaert, fan van trekking, lezen en Portugal
Caroline zegt graag dat er drie plaatsen zijn waar ze zich thuis voelt: Schaarbeek, Brugge… maar ook Cascais in Portugal. “Ik heb er enkele jaren gewoond en heb daar mijn golfkunsten kunnen verbeteren. Golfen is een van mijn favoriete activiteiten. Ik ben dol op dat...
Een onroerend goed zichtbaarder maken dankzij de ‘ItemBoost’, het nieuwe product van Logic-Immo.be
Een nieuw appartementencomplex, een opmerkelijke villa... Sommige onroerende goederen moeten wat meer in de kijker komen om kopers of huurders te vinden. Logic-Immo.be wil de professionals uit de sector zo goed mogelijk helpen, en lanceert daarom een nieuw product in...
La Libre creëert een specifiek kader voor haar regionale adverteerders
La Libre past haar formules voor regionale reclame-inlassingen aan. Voortaan verschijnt er op maandag en op donderdag een regionale dubbele pagina met de reclame van alle edities. Op vrijdag en zaterdag wordt hier ook een dubbele pagina aan gewijd in de edities...
Print of web: wat scoort het best voor reclamecampagnes?
Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media? Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken. Om adverteerders te helpen hun...
Digitale transformatie van onze advertentieafdeling: de nieuwigheden van 2022
Wat zijn de huidige technologische innovaties en welke zijn in ontwikkeling op onze advertentieafdeling? In het laatste nummer van Media Marketing geven we het woord aan François le Hodey, CEO van IPM Group, Natalia Sanchez, verantwoordelijke AdOperations, en Raphaël...
Een nieuwe rubriek met ‘verbazingwekkende items over wetenschap’ in La Libre vanaf januari 2022
In de media is populaire wetenschap misschien nog nooit zo veel in opspraak geweest. La Libre besteedt er aandacht aan met natuurkundige Fabricio Bucella die maandelijks een verbazingwekkende wetenschapsrubriek over recente wetenschappelijke ontdekkingen zal leveren....
IPM gaat LN24 groter maken
Aanstaande donderdag neemt IPM de leiding bij LN24 en het project is ambitieus: het marktaandeel snel verdubbelen en de zender vergaand promoten in het audiovisuele landschap bij publiek dat op zoek is naar een intelligent en onderhoudend aanbod. Sterke merken,...
Uw reclame op het juiste moment op de juiste plek: het voorbeeld van DVV op Logic-Immo.be
Bij IPM Advertising vindt de adverteerder die een nieuwe doelgroep wil bereiken, altijd een oplossing die perfect bij zijn behoeften past. Verzekeringsgroep DVV koos op het vastgoedplatform Logic-Immo.be voor gerichte en uiterst gepersonaliseerde aanbiedingen...
L’Avenir en IPM vieren één jaar samenvoeging: het resultaat van een succesvolle samenwerking
‘De fusie tussen L’Avenir en IPM is snel en met enthousiasme tot stand gekomen en is volgens iedereen een groot succes.’ Dat stelt François le Hodey, CEO van IPM, een jaar na de overname van L’Avenir en Moustique vast. Evaluatie van een jaar waarin de integratie in...
Gezichten van IPM Advertising: Pierre Jehin, tussen de kleine advertenties en achter de decks
Hij studeerde klassieke filologie na architectuur te hebben geprobeerd en probeerde les te geven op de middelbare school maar vond daar zijn draai niet. Hij liet alles een paar keer achter zich om het leven van een eclectische DJ en enthousiaste wielrenner te leiden...
La Libre Etudiant: een nieuwe rubriek die rechtstreeks op jongeren is gericht
De nieuwe rubriek van Lalibre.be, met inhoud voor studenten en jongvolwassenen, ging afgelopen oktober online en is een doorslaand succes. Aangestuurd door een Facebook-pagina die al een paar jaar bestaat, worden de artikelen in deze rubriek enthousiast aangeklikt....
Sophie Vanderwinkel en Thierry Hottat treden toe tot IPM Advertising
IPM Group kondigt de benoeming aan van Sophie Vanderwinkel tot General Manager van haar advertentieafdeling en van Thierry Hottat als Operational Director. ‘Afgelopen juni overleed Henry Visart wat voor iedereen een grote schok was. Het managementteam heeft de...
In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon
Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L'Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten. Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw...
Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s
In januari staat de auto in de schijnwerpers. In juni uurwerken. In november juwelen. En ga zo maar door! Paris Match België biedt haar adverteerders het hele jaar door redactionele contexten naar keuze om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen...
Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres
Om de vernieuwde Logic-Immo.be website voor te stellen samen met het spectrum aan mogelijkheden voor zichtbaarheid van de Belgische makelaars op onze partnerwebsites, namen de vertegenwoordigers van Logic-Immo.be deel aan het congres Federia 2021 op 15 oktober jl. in...
De Gezichten van IPM Advertising: Océane Bassani, nieuwe klanten kunnen niet om haar heen
Als fervent surfster op het web of tijdens haar wandelingen zoekend naar potentiële klanten en nieuwe merken die in het stadslandschap opdoemen, is Océane Bassani verantwoordelijk voor de prospectie en het onderhouden van contacten met adverteerders voor de uitgaven...
Speciale uitgave voor de Feestdagen van Gourmandiz: interessante gelegenheid voor adverteerders
Op 17 december ontvangen de lezers van La Libre en La DH het speciale nummer voor de Feestdagen met het supplement Gourmandiz: dé bijbel voor de voorbereidingen van de kerstdagen en oudejaarsavond. Mis deze kans niet om de aandacht te vestigen op uw aanbod met deze...
De gezichten van IPM Advertising: Alexis Kahil, digitale autodidact
Voor hij als Ad Operations Web Executive aan de slag ging bij IPM Advertising, had Alexis Kahil al kunnen proeven van tal van andere jobs: leerkracht, scenarist, barman, youtuber, filmregisseur! Deze autodidact met een passie voor cinema en digitale cultuur is vandaag...
SmartBox Logic-Immo.be: uw vastgoedaanbod op al onze partnersites
Logic-Immo.be innoveert en stelt op zijn netwerk van partnerwebsites een nieuw reclamehulpmiddel ter beschikking van vastgoedkantoren. Een gouden kans op een verhoogde zichtbaarheid op Lalibre.be, La DH.be, Lavenir.net en ParisMatch.be in het Frans of Sporza, Eén,...
Binnenkort de feesteditie van Paris Match België
Dit is een van de meest gelezen nummers van het jaar. Onze lezers kijken vol ongeduld uit naar de speciale feesteditie van Paris Match, vol feestelijke onderwerpen, gastronomie en cadeau-ideeën, die op 2 december verschijnt. Aan de adverteerders wordt gevraagd om...
Een supplement ‘Feestelijk Brussel’ in het kader van Winterpret
Na maanden van social distancing staat deze editie van Winterpret in het teken van weerzien en samen dingen beleven, een menselijke waarde die de Belgen hoog in het vaandel dragen. Vijf weken lang, van 26 november tot 2 januari, verschijnen de traditionele...
Doeltreffendheid van reclame: IPM Advertising innoveert
Mijn campagne is verschenen ... Maar werd ze opgemerkt en onthouden? Hoe werd ze ervaren? Om een antwoord te geven op deze vragen, heeft IPM Advertising besloten om IPM AdTrackers in te zetten, post-testpeilingen van bepaalde campagnes. “Het is een nieuwe dienst...
De Media Kit 2022 van Paris Match is er
Hier is de nieuwe Media Kit van Paris Match. De kit 2022 werd volledig herzien en geeft adverteerders en mediabureaus een overzicht van de vele communicatiemogelijkheden van het voornaamste magazine op het vlak van internationale actualiteit. Twee nieuwigheden voor...
Samen zoeken, samen vinden! Logic-Immo.be op campagne
Wat zijn onze troeven? Wat onderscheidt ons van onze concurrenten? Waarom zou een immokantoor via ons passeren? Hoe nog meer particulieren de weg wijzen naar onze website en onze magazines? Die vragen waren de laatste tijd dagelijkse kost voor Pascaline Goffin, Head...
La Libre, nieuwe partner van Antica Namen
Antica Namen wendde zich tot La Libre voor zijn grote comeback! Het wordt het eerste grote kunstevenement dat in België zijn deuren opent sinds 2020 en vindt van 13 tot 21 november 2021 plaats in Namur Expo. Om deze gebeurtenis in de kijker te plaatsen, heeft het...
De gezichten van IPM Advertising: Delphine Beckers verovert het westen
Ze groeide op in Gemmenich, in de buurt van het drielandenpunt tussen België, Nederland en Duitsland. Ze vatte haar studies in de communicatie aan in Luik en trok vervolgens naar de hoofdstad voor haar master. IPM Advertising is haar eerste werkgever: “ik ben in juni...
JDE: nieuwe look
Misschien las u als kind Le JDE? In 2022 viert het JDE, het Franstalige nieuwsmedium specifiek voor kinderen, haar dertigste verjaardag. Het JDE brengt specifiek actualiteit voor 9- tot 13-jarigen en ontstond eerst in Frankrijk. Het idee? Volwassenen begrijpen...
De herfstthema’s in l’Essentielle Immo en La Libre Immo
L’Essentielle Immo van 6 november wijdt een dossier van 20 pagina’s aan de architectuur. ”In dit nummer geven we het woord aan de architecten. Zij vertellen over hun projecten, uitdagingen en visie in een speciaal dossier van 20 pagina’s dat volledig in het teken...