Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld

Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.

News

Deco in de kijker bij Paris Match.

Deco in de kijker bij Paris Match.

Meer dan ooit streven we naar een fijn thuisgevoel ! Daarom publiceert « Paris Match » op 21 april een speciale uitgave met de nieuwste trends op het gebied van woondecoratie. In deze bijlage onder meer : interviews met designers, portretten van ambachtslieden, tips...

De titels van IPM : een sterk digitaal aanbod

De titels van IPM : een sterk digitaal aanbod

Talrijke perstitels vormen ons uitstekend digitaal en gedrukt aanbod. Hier volgt een overzicht van hun webprestaties en wat al deze sites u te bieden hebben. Bij IPM Advertising zijn de commerciële mogelijkheden voor adverteerders uitgebreid en gevarieerd of het nu...

DH Radio krijgt zijn uitzendnetwerken FM en DAB+ terug

DH Radio krijgt zijn uitzendnetwerken FM en DAB+ terug

Ter herinnering: toen het frequentieplan in september 2019 werd gewijzigd, heeft de CSA (Conseil supérieur de l’audiovisuel, Franse overheidsinstantie voor de regulering van de audiovisuele sector) DH Radio, waarvan het netwerk aan LN24 was toegewezen, niet behouden....

DH Les Sports+ : dé referentiepartner ook voor e-sports

DH Les Sports+ : dé referentiepartner ook voor e-sports

Door Covid zijn de Belgen zich steeds meer gaan interesseren voor e-sports, online videogames-competitie. Tijdens de coronapandemie keek 57% van het Belgische publiek, in 2020 of 2021, voor het eerst naar e-sports op platformen zoals Twitch. Dat blijkt uit een recente...

De gezichten van IPM : Philippe Dautrebande houdt niet van routine

De gezichten van IPM : Philippe Dautrebande houdt niet van routine

Als groot liefhebber van cultuur, kan Philippe Dautrebande tot in Parijs gaan om er drie culturele tentoonstellingen op één dag te bezoeken. « De laatste keer genoot ik van de Morozov-collectie bij de Louis Vuitton Foundation, daarna ging ik naar het Grand Palais...

Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt...

Ontdek ons aanbod voor Batibouw 2022 voor print, digitaal en… tv

Ontdek ons aanbod voor Batibouw 2022 voor print, digitaal en… tv

De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een dossier gewijd aan de grootste Belgische beurs voor...

Le JDE.be : De vernieuwde website

Le JDE.be : De vernieuwde website

Na de herziening van zijn lay-out in september 2021, lanceerde Le JDE woensdag 9 februari zijn vernieuwde website lejde.be . Deze nieuwe site is ontworpen voor kinderen en is nu nog duidelijker, leuker en interessanter. Het biedt een vlottere navigatie en maakt meer...

IPM Advertising rekruteert talent voor verschillende jobs

IPM Advertising rekruteert talent voor verschillende jobs

Onze advertentieafdeling is in volle ontwikkeling en rekruteert talent voor verschillende jobs. Neem een kijkje bij onze jobaanbiedingen en sluit aan bij ons team! Ontdek alle vacatures (https://ipmadvertising.be/carrieres/  ) Marketing Intelligence Executive...

Speel kort op de bal om golfspelers te bereiken via La Libre

Speel kort op de bal om golfspelers te bereiken via La Libre

De golfsport neemt al lang een belangrijke plaats in bij La Libre, met een eigen rubriek op de website (55.000 gebruikers per jaar op https://www.lalibre.be/sports/golf/) en in de pagina’s van de krant. Daar is alle info te vinden over de wedstrijden, een portret van...

Print of web: wat scoort het best voor reclamecampagnes?

Print of web: wat scoort het best voor reclamecampagnes?

Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media?  Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken. Om adverteerders te helpen hun...

IPM gaat LN24 groter maken

IPM gaat LN24 groter maken

Aanstaande donderdag neemt IPM de leiding bij LN24 en het project is ambitieus: het marktaandeel snel verdubbelen en de zender vergaand promoten in het audiovisuele landschap bij publiek dat op zoek is naar een intelligent en onderhoudend aanbod. Sterke merken,...

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L'Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw...

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

Paris Match in 2022: een kalender met uiteenlopende thema’s

In januari staat de auto in de schijnwerpers.  In juni uurwerken. In november juwelen. En ga zo maar door! Paris Match België biedt haar adverteerders het hele jaar door redactionele contexten naar keuze om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen...

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Logic-Immo.be aanwezig op FEDERIA-congres

Om de vernieuwde Logic-Immo.be website voor te stellen samen met het spectrum aan mogelijkheden voor zichtbaarheid van de Belgische makelaars op onze partnerwebsites, namen de vertegenwoordigers van Logic-Immo.be deel aan het congres Federia 2021 op 15 oktober jl. in...

Nieuwsbrief IPM Advertising
Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws en aanbiedingen!