Speel kort op de bal om golfspelers te bereiken via La Libre

De golfsport neemt al lang een belangrijke plaats in bij La Libre, met een eigen rubriek op de website (55.000 gebruikers per jaar op https://www.lalibre.be/sports/golf/) en in de pagina’s van de krant. Daar is alle info te vinden over de wedstrijden, een portret van de grootste kampioenen, interviews en analyses. Sinds kort wordt er zelfs […]

De golfsport neemt al lang een belangrijke plaats in bij La Libre, met een eigen rubriek op de website (55.000 gebruikers per jaar op https://www.lalibre.be/sports/golf/) en in de pagina’s van de krant. Daar is alle info te vinden over de wedstrijden, een portret van de grootste kampioenen, interviews en analyses.

Sinds kort wordt er zelfs een Facebook-pagina ‘La Libre Golf’ aan deze sport gewijd, met groot succes.  Ook in Paris Match verschijnt er wekelijks een pagina voor de fans van greens.

Met deze content en kwalitatieve doelgroepen ontwikkelt IPM Advertising een specifiek aanbod om golfliefhebbers te bereiken op het web en in onze gedrukte edities.

Wil uw merk deze fans van de golfsport bereiken?

Neem contact op met Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market;  caroline.bossaert@ipmgroup.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Video-advertenties : een troef binnen de redactionele context

Volgens een recente studie (Video Observe march 2022, IP) keek de Belg in 2021 gemiddeld 5u13 naar video-inhoud per dag. Gemiddeld zou 63% van deze inhoud gerelateerd zijn aan televisie, de rest zou web-inhoud of social media content zijn. De TV generatie en de...

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

Informatieve newsletters : een advertentieruimte om te overwegen

IPM-groep verstuurt regelmatig talrijke newsletters die heel wat reclamemogelijkheden bieden :  keuze van de periode, aantal vertoningen, capping of kliks per dag, enz. « De inhoud is praktisch reclamevrij. Maar de IPM newsletters bieden interessante...