LN24 sluit zich aan bij IPM. De IPM Group versterkt hierdoor zijn aanbod van kwalitatieve doelgroepen

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus…
26 januari 2022

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

De IPM Group is de uitgever van de merken La Libre, Paris Match Belgium, DH Les Sports +, DH Radio, Moustique, L’Avenir, Logic-Immo.be, Courrier International, Gourmandiz,… Het is niet de eerste keer dat de groep een nieuw merk lanceert of een bestaand concept overneemt en vernieuwt. Dankzij de toetreding van LN24 verruimt de IPM Group zijn promotieaanbod en biedt hierdoor aan de adverteerder een uiterst relevante multichannel communicatie om hun klanten nog gerichter te benaderen.

Waarom is dit een enorme kans? “De toevoeging van LN24 aan ons portfolio van sterke merken opent nog meer mogelijkheden voor effectieve en geloofwaardige mediaoplossingen. Of het nu gaat om gedrukte- of digitale oplossingen, radio, TV, video of data, wij zijn nu een belangrijke speler in de wereld van nieuws en actualiteit, lokaal en internationaal, voor het grote publiek en business. Onze kwalitatieve doelgroepen staan ter beschikking om uw klassieke of creatieve campagnes in de kijker te zetten,” zegt Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB voegt hieraan toe: “De samenwerking met het LN24-team heeft altijd tot grote commerciële successen geleid. De vooruitzichten tot samenwerking met IPM Advertising zijn al even veelbelovend. Deze nieuwe samenwerking zal onze marktbenadering alleen maar versterken en ervoor zorgen dat alle adverteerders goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden die zij kunnen benutten dankzij de nieuwe impuls die LN24 krijgt door de overname door de IPM Group.”

Wilt u meer weten over ons aanbod?

Neem contact met ons op: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...