LN24 sluit zich aan bij IPM. De IPM Group versterkt hierdoor zijn aanbod van kwalitatieve doelgroepen

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus…
26 januari 2022

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

De IPM Group is de uitgever van de merken La Libre, Paris Match Belgium, DH Les Sports +, DH Radio, Moustique, L’Avenir, Logic-Immo.be, Courrier International, Gourmandiz,… Het is niet de eerste keer dat de groep een nieuw merk lanceert of een bestaand concept overneemt en vernieuwt. Dankzij de toetreding van LN24 verruimt de IPM Group zijn promotieaanbod en biedt hierdoor aan de adverteerder een uiterst relevante multichannel communicatie om hun klanten nog gerichter te benaderen.

Waarom is dit een enorme kans? “De toevoeging van LN24 aan ons portfolio van sterke merken opent nog meer mogelijkheden voor effectieve en geloofwaardige mediaoplossingen. Of het nu gaat om gedrukte- of digitale oplossingen, radio, TV, video of data, wij zijn nu een belangrijke speler in de wereld van nieuws en actualiteit, lokaal en internationaal, voor het grote publiek en business. Onze kwalitatieve doelgroepen staan ter beschikking om uw klassieke of creatieve campagnes in de kijker te zetten,” zegt Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB voegt hieraan toe: “De samenwerking met het LN24-team heeft altijd tot grote commerciële successen geleid. De vooruitzichten tot samenwerking met IPM Advertising zijn al even veelbelovend. Deze nieuwe samenwerking zal onze marktbenadering alleen maar versterken en ervoor zorgen dat alle adverteerders goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden die zij kunnen benutten dankzij de nieuwe impuls die LN24 krijgt door de overname door de IPM Group.”

Wilt u meer weten over ons aanbod?

Neem contact met ons op: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...