LN24 sluit zich aan bij IPM. De IPM Group versterkt hierdoor zijn aanbod van kwalitatieve doelgroepen

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder. De IPM Group is de uitgever van de merken La Libre, […]

Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

De IPM Group is de uitgever van de merken La Libre, Paris Match Belgium, DH Les Sports +, DH Radio, Moustique, L’Avenir, Logic-Immo.be, Courrier International, Gourmandiz,… Het is niet de eerste keer dat de groep een nieuw merk lanceert of een bestaand concept overneemt en vernieuwt. Dankzij de toetreding van LN24 verruimt de IPM Group zijn promotieaanbod en biedt hierdoor aan de adverteerder een uiterst relevante multichannel communicatie om hun klanten nog gerichter te benaderen.

Waarom is dit een enorme kans? “De toevoeging van LN24 aan ons portfolio van sterke merken opent nog meer mogelijkheden voor effectieve en geloofwaardige mediaoplossingen. Of het nu gaat om gedrukte- of digitale oplossingen, radio, TV, video of data, wij zijn nu een belangrijke speler in de wereld van nieuws en actualiteit, lokaal en internationaal, voor het grote publiek en business. Onze kwalitatieve doelgroepen staan ter beschikking om uw klassieke of creatieve campagnes in de kijker te zetten,” zegt Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB voegt hieraan toe: “De samenwerking met het LN24-team heeft altijd tot grote commerciële successen geleid. De vooruitzichten tot samenwerking met IPM Advertising zijn al even veelbelovend. Deze nieuwe samenwerking zal onze marktbenadering alleen maar versterken en ervoor zorgen dat alle adverteerders goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden die zij kunnen benutten dankzij de nieuwe impuls die LN24 krijgt door de overname door de IPM Group.”

Wilt u meer weten over ons aanbod?

Neem contact met ons op: info@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane...

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld. Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten:...

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

De AMMA's zijn een belangrijk evenement in de reclamewereld in België. De beste marketingcampagnes en -initiatieven worden beoordeeld door experts uit de sector. Dit jaar behoren twee samenwerkingen tussen IPM en Semetis tot de finalisten van de prestigieuze...