Op vrijdag 21 januari hebben François le Hodey, CEO van de IPM Group, en Denis Pierrard, Algemeen Directeur, de samenstelling van het nieuwe redactionele directieteam bekendgemaakt. LN24 zal toetreden tot de audiovisuele divisie van IPM en begint het jaar dus met een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.
De IPM Group is de uitgever van de merken La Libre, Paris Match Belgium, DH Les Sports +, DH Radio, Moustique, L’Avenir, Logic-Immo.be, Courrier International, Gourmandiz,… Het is niet de eerste keer dat de groep een nieuw merk lanceert of een bestaand concept overneemt en vernieuwt. Dankzij de toetreding van LN24 verruimt de IPM Group zijn promotieaanbod en biedt hierdoor aan de adverteerder een uiterst relevante multichannel communicatie om hun klanten nog gerichter te benaderen.
Waarom is dit een enorme kans? “De toevoeging van LN24 aan ons portfolio van sterke merken opent nog meer mogelijkheden voor effectieve en geloofwaardige mediaoplossingen. Of het nu gaat om gedrukte- of digitale oplossingen, radio, TV, video of data, wij zijn nu een belangrijke speler in de wereld van nieuws en actualiteit, lokaal en internationaal, voor het grote publiek en business. Onze kwalitatieve doelgroepen staan ter beschikking om uw klassieke of creatieve campagnes in de kijker te zetten,” zegt Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.
Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB voegt hieraan toe: “De samenwerking met het LN24-team heeft altijd tot grote commerciële successen geleid. De vooruitzichten tot samenwerking met IPM Advertising zijn al even veelbelovend. Deze nieuwe samenwerking zal onze marktbenadering alleen maar versterken en ervoor zorgen dat alle adverteerders goed op de hoogte zijn van de mogelijkheden die zij kunnen benutten dankzij de nieuwe impuls die LN24 krijgt door de overname door de IPM Group.”
Wilt u meer weten over ons aanbod?
Neem contact met ons op: [email protected]