De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een dossier gewijd aan de grootste Belgische beurs voor bouw, renovatie en interieurdesign.
Content en advertenties : de juiste mix tussen print en digitaal
« Het interessantste voor onze adverteerders en lezers is de combinatie van informatieve content met productadvertenties. Dit is de ideale mix », zegt Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market. Het aanbod van IPM beantwoordt dus aan deze strategie in print en digitaal bij de titels La Libre, DH Les Sports+ of L’Avenir.
Op onze webplatforms zal een rubriek gewijd zijn aan Batibouw met nieuws uit de sector en van de beurs. Adverteerders kunnen zich er via content aan koppelen. Er worden ook bannercampagnes aangeboden, waarbij de lezer op de website van het merk terechtkomt.
Onze gedrukte media bevatten ook advertorials of productadvertenties. Daarnaast zal een nummer van ons prestigieus vastgoedmagazine, La Libre Essentielle Immo, volledig in het teken staan van Batibouw. Het verschijnt op de eerste zaterdag van de maand.
Videoclips op LN 24
IPM Advertising innoveert in 2022. Dankzij de komst van LN24 kan uw content ook op tv worden gepromoot. Gedurende 15 dagen zal de non-stop nieuwszender een ochtendprogramma uitzenden dat in de namiddag zal worden heruitgezonden. Een mooie kans voor adverteerders: het wordt mogelijk om videoclips aan te bieden. Deze video’s, die vooraf zijn voorbereid en opgemaakt, worden tijdens het programma uitgezonden.
Vous pensez aussi à Batibouw ? Contactez Caroline Bossaert qui se fera un plaisir de répondre à toute vos demandes : Caroline.Bossaert@IPMGroup.be