Ontdek ons aanbod voor Batibouw 2022 voor print, digitaal en… tv

De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een…
28 februari 2022

De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een dossier gewijd aan de grootste Belgische beurs voor bouw, renovatie en interieurdesign.

Content en advertenties : de juiste mix tussen print en digitaal

« Het interessantste voor onze adverteerders en lezers is de combinatie van informatieve content met productadvertenties. Dit is de ideale mix », zegt Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market. Het aanbod van IPM beantwoordt dus aan deze strategie in print en digitaal bij de titels La Libre, DH Les Sports+ of L’Avenir.

Op onze webplatforms zal een rubriek gewijd zijn aan Batibouw met nieuws uit de sector en van de beurs. Adverteerders kunnen zich er via content aan koppelen. Er worden ook bannercampagnes aangeboden, waarbij de lezer op de website van het merk terechtkomt.

Onze gedrukte media bevatten ook advertorials of productadvertenties. Daarnaast zal een nummer van ons prestigieus vastgoedmagazine, La Libre Essentielle Immo, volledig in het teken staan van Batibouw. Het verschijnt op de eerste zaterdag van de maand.

Videoclips op LN 24

IPM Advertising innoveert in 2022. Dankzij de komst van LN24 kan uw content ook op tv worden gepromoot. Gedurende 15 dagen zal de non-stop nieuwszender een ochtendprogramma uitzenden dat in de namiddag zal worden heruitgezonden. Een mooie kans voor adverteerders: het wordt mogelijk om videoclips aan te bieden. Deze video’s, die vooraf zijn voorbereid en opgemaakt, worden tijdens het programma uitgezonden.

Vous pensez aussi à Batibouw ? Contactez Caroline Bossaert qui se fera un plaisir de répondre à toute vos demandes :  Caroline.Bossaert@IPMGroup.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...