Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.…
28 februari 2022

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.

Grote foodista-gemeenschap op het web

Sinds 2018 is er op de website Gourmandiz veel content te vinden met betrekking tot koken. Internetgebruikers die inspiratie zoeken, vinden er recepten, alsook een rubriek « Tendances » (Trends) met adressen van restaurants of bars en artikels over « Gezond eten ». Gemiddeld worden 20.000 pagina’s per dag bekeken door een 60% vrouwelijk publiek. 2021 telde in totaal 5,7 miljoen gebruikers op de site.

En dat is nog niet alles. Een Facebook pagina, een Instagram account en een Pinterest account zorgen ervoor dat de content viraal gaat.

Bovendien wordt wekelijks een nieuwsbrief verzonden naar 80.000 abonnees.

Een gedrukt magazine als aanvulling

Voortbouwend op het online succes, is het merk Gourmandiz ook beschikbaar als gedrukt magazine dat 6 keer per jaar verschijnt. Het magazine is vooral bedoeld om consumenten goed te informeren. Op het menu : algemene artikels, op gezondheid gerichte content bijvoorbeeld « Hoe glutenvrij eten » en een rubriek afgestemd op duurzaamheid met bijvoorbeeld « zero waste » recepten. Bijgevoegd bij La Libre en La DH bereikt het magazine 580.000 lezers.

Op het web en in print hebben adverteerders veel mogelijkheden, of het nu gaat om klassieke productreclame, creatieve content of smaakvolle recepten.

Envie d’associer votre marque à Gourmandiz ? Vous souhaitez apparaître dans le prochain numéro d’avril ? Contactez Caroline.Bossaert@IPMGroup.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !