Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.…
28 februari 2022

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.

Grote foodista-gemeenschap op het web

Sinds 2018 is er op de website Gourmandiz veel content te vinden met betrekking tot koken. Internetgebruikers die inspiratie zoeken, vinden er recepten, alsook een rubriek « Tendances » (Trends) met adressen van restaurants of bars en artikels over « Gezond eten ». Gemiddeld worden 20.000 pagina’s per dag bekeken door een 60% vrouwelijk publiek. 2021 telde in totaal 5,7 miljoen gebruikers op de site.

En dat is nog niet alles. Een Facebook pagina, een Instagram account en een Pinterest account zorgen ervoor dat de content viraal gaat.

Bovendien wordt wekelijks een nieuwsbrief verzonden naar 80.000 abonnees.

Een gedrukt magazine als aanvulling

Voortbouwend op het online succes, is het merk Gourmandiz ook beschikbaar als gedrukt magazine dat 6 keer per jaar verschijnt. Het magazine is vooral bedoeld om consumenten goed te informeren. Op het menu : algemene artikels, op gezondheid gerichte content bijvoorbeeld « Hoe glutenvrij eten » en een rubriek afgestemd op duurzaamheid met bijvoorbeeld « zero waste » recepten. Bijgevoegd bij La Libre en La DH bereikt het magazine 580.000 lezers.

Op het web en in print hebben adverteerders veel mogelijkheden, of het nu gaat om klassieke productreclame, creatieve content of smaakvolle recepten.

Envie d’associer votre marque à Gourmandiz ? Vous souhaitez apparaître dans le prochain numéro d’avril ? Contactez Caroline.Bossaert@IPMGroup.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...