Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.…
28 februari 2022

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.

Grote foodista-gemeenschap op het web

Sinds 2018 is er op de website Gourmandiz veel content te vinden met betrekking tot koken. Internetgebruikers die inspiratie zoeken, vinden er recepten, alsook een rubriek « Tendances » (Trends) met adressen van restaurants of bars en artikels over « Gezond eten ». Gemiddeld worden 20.000 pagina’s per dag bekeken door een 60% vrouwelijk publiek. 2021 telde in totaal 5,7 miljoen gebruikers op de site.

En dat is nog niet alles. Een Facebook pagina, een Instagram account en een Pinterest account zorgen ervoor dat de content viraal gaat.

Bovendien wordt wekelijks een nieuwsbrief verzonden naar 80.000 abonnees.

Een gedrukt magazine als aanvulling

Voortbouwend op het online succes, is het merk Gourmandiz ook beschikbaar als gedrukt magazine dat 6 keer per jaar verschijnt. Het magazine is vooral bedoeld om consumenten goed te informeren. Op het menu : algemene artikels, op gezondheid gerichte content bijvoorbeeld « Hoe glutenvrij eten » en een rubriek afgestemd op duurzaamheid met bijvoorbeeld « zero waste » recepten. Bijgevoegd bij La Libre en La DH bereikt het magazine 580.000 lezers.

Op het web en in print hebben adverteerders veel mogelijkheden, of het nu gaat om klassieke productreclame, creatieve content of smaakvolle recepten.

Envie d’associer votre marque à Gourmandiz ? Vous souhaitez apparaître dans le prochain numéro d’avril ? Contactez [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...