Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.…
28 februari 2022

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.

Grote foodista-gemeenschap op het web

Sinds 2018 is er op de website Gourmandiz veel content te vinden met betrekking tot koken. Internetgebruikers die inspiratie zoeken, vinden er recepten, alsook een rubriek « Tendances » (Trends) met adressen van restaurants of bars en artikels over « Gezond eten ». Gemiddeld worden 20.000 pagina’s per dag bekeken door een 60% vrouwelijk publiek. 2021 telde in totaal 5,7 miljoen gebruikers op de site.

En dat is nog niet alles. Een Facebook pagina, een Instagram account en een Pinterest account zorgen ervoor dat de content viraal gaat.

Bovendien wordt wekelijks een nieuwsbrief verzonden naar 80.000 abonnees.

Een gedrukt magazine als aanvulling

Voortbouwend op het online succes, is het merk Gourmandiz ook beschikbaar als gedrukt magazine dat 6 keer per jaar verschijnt. Het magazine is vooral bedoeld om consumenten goed te informeren. Op het menu : algemene artikels, op gezondheid gerichte content bijvoorbeeld « Hoe glutenvrij eten » en een rubriek afgestemd op duurzaamheid met bijvoorbeeld « zero waste » recepten. Bijgevoegd bij La Libre en La DH bereikt het magazine 580.000 lezers.

Op het web en in print hebben adverteerders veel mogelijkheden, of het nu gaat om klassieke productreclame, creatieve content of smaakvolle recepten.

Envie d’associer votre marque à Gourmandiz ? Vous souhaitez apparaître dans le prochain numéro d’avril ? Contactez [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...