La Libre creëert een specifiek kader voor haar regionale adverteerders

La Libre past haar formules voor regionale reclame-inlassingen aan. Voortaan verschijnt er op maandag en op donderdag een regionale dubbele pagina met de reclame van alle edities. Op vrijdag en zaterdag wordt hier ook een dubbele pagina aan gewijd in…
21 januari 2022

La Libre past haar formules voor regionale reclame-inlassingen aan. Voortaan verschijnt er op maandag en op donderdag een regionale dubbele pagina met de reclame van alle edities.

Op vrijdag en zaterdag wordt hier ook een dubbele pagina aan gewijd in de edities Henegouwen – Luik – Namen/Luxemburg en Brussel/Brabant.

Er zijn dus geen regionale advertenties meer op dinsdag en woensdag. Reclamebijlagen kunnen dan weer op om het even welke dag gepubliceerd worden.

Neem voor alle praktische inlichtingen over reclame-inlassingen gerust contact op met ons commercieel team, dat u zal helpen bij uw keuze.


Alle regionale tarieven kunt u HIER raadplegen.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...