Print of web: wat scoort het best voor reclamecampagnes?

Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media?  Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken. Om adverteerders te…
21 januari 2022

Koop je best mediaruimte op het web of in gedrukte media?  Wat scoort het best voor een reclamecampagne? IPM Advertising vroeg aan Bruno Liesse, expert in mediaplanning en consultant gespecialiseerd in media, om dit uit te zoeken.

Om adverteerders te helpen hun aankopen van reclameruimte te optimaliseren en objectieve keuzes te maken, vroeg IPM Advertising aan Belgisch media-expert Bruno Liesse om zich te verdiepen in het uitgebreide onderwerp van de prestaties van digitale en gedrukte media.

De verzamelde inzichten zijn gebaseerd op twee bronnen: de recentste tactische CDJ-studie van het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) en de jaarlijkse barometer van Newspower (vereniging die de persgroepen IPM, Rossel, DPG en MediaHuis groepeert).

Het resultaat is een gedetailleerde analyse en heel wat tendensen. “Zelfs nu we een versnelde transitie naar het digitale zien, is het fout te denken dat papier niets meer te betekenen heeft. We geven hier informatie over de beste manieren om het bereik via alle dragers te optimaliseren“, legt Bruno Liesse uit.

Geïnteresseerd in de verzamelde inzichten? 

Om ze te ontvangen, neem contact op met Sibylle de Meeus, onze Head of Sales – Agencies Market: :  sibylle.demeeus@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Verkiezingen 2024: La Libre Belgique, uw vierde macht

Verkiezingen 2024: La Libre Belgique, uw vierde macht

De polls die in samenwerking met de RTBF werden uitgevoerd in de aanloop naar de verkiezingen van 2024 - waarvan de eerste op 12 oktober werd gepubliceerd - maken deel uit van de verschillende onderzoeken om te peilen naar politieke attitudes. “Voor de politieke...

Onze apps zijn vernieuwd!

Onze apps zijn vernieuwd!

Een van IPM's hoofdprojecten sinds het begin van 2023 was het pimpen van de DH, La Libre en L'Avenir apps. Missie geslaagd met de lancering van de vernieuwde DH app die werd uitgebracht op 27/11. De volgende twee staan gepland voor het einde van het jaar. Maar waarom...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !