IPM gaat LN24 groter maken

Aanstaande donderdag neemt IPM de leiding bij LN24 en het project is ambitieus: het marktaandeel snel verdubbelen en de zender vergaand promoten in het audiovisuele landschap bij publiek dat op zoek is naar een intelligent en onderhoudend aanbod. Sterke merken,…
24 december 2021

Aanstaande donderdag neemt IPM de leiding bij LN24 en het project is ambitieus: het marktaandeel snel verdubbelen en de zender vergaand promoten in het audiovisuele landschap bij publiek dat op zoek is naar een intelligent en onderhoudend aanbod.

Sterke merken, innovatie en convergentie vormen het DNA van IPM.

LN24 sluit zich aan bij IPM om het speerpunt te worden bij de convergentie tussen omroep en pers met het oog op het vergroten van een redactioneel aanbod op topniveau in alle media: tv, radio, internet, dagbladpers, tijdschriftenpers, video en podcast.

LN24, dat eind 2019 werd gelanceerd, is erin geslaagd om een nieuw televisiemerk in de Franstalige landschap te introduceren.

IPM zal deze jonge talentvolle zender de middelen geven om zijn producten en marketing nog verder te versterken met het oog op een snelle verdubbeling van zijn publiek.

Op het gebied van reclame blijft RMB de kleuren van de zender promoten terwijl het interne verkoopteam van LN24 zich bij IPM Advertising zal aansluiten.

Voor adverteerders die op zoek zijn naar originele projecten kan IPM Advertising krachtige crossmediale operaties opzetten.

Op de Franstalige markt bezit IPM Advertising de helft van het lezerspubliek van dagbladen (La Libre, L’Avenir, La DH Les Sports), is medeleider van nieuwssites (1 miljoen unieke bezoekers per dag in België), leider van nieuwsmagazines (Paris Match en Moustique) en uitgever van LN24 en DH Radio.

Tot 2022 voor ambitieuze projecten!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...