In januari staan onze media geheel in het teken van de Autosalon

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L’Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw advertentie-inserts of advertorial-content op te stellen in samenspraak met onze redactionele teams. Het […]

Ter gelegenheid van de 99e Brussels Motorshow (15 tot 23 januari) zullen La Libre, La DH, Paris Match, L’Avenir en Moustique de auto en kwesties rondom het vervoer in de kijker zetten.  Doe mee aan deze spannende redactionele activiteit en reserveer uw advertentie-inserts of advertorial-content op te stellen in samenspraak met onze redactionele teams.

Het actuele thema in de automobielsector is vanzelfsprekend elektrische mobiliteit!  De elektrische auto zal daarom centraal staan op de Autosalon van dit jaar en zal dan ook veel aandacht krijgen in onze tijdschriften en op onze websites. Omdat de individuele mobiliteit de belangrijkste bekommernis van de Belgen blijft, zullen ook lichte bedrijfsvoertuigen en gemotoriseerde tweewielers op de beurs te zien zijn. En dit speelt zich af via de invalshoek van connectiviteit en het aanbod van alternatieve aandrijfmechanismen, maar ook door de invalshoek van de problematiek rondom de klimaatsverandering.

Dit zijn slechts enkele van de thema’s die de inspiratie zullen zijn voor onze supplementen en speciale pagina’s met auto-content die in januari 2022 in onze verschillende publicaties en op onze platforms zullen verschijnen. Wij nodigen vertegenwoordigers van automerken uit om hun merk te koppelen aan deze inhoud: vele formaten zijn mogelijk.

In de afgelopen jaren hebben namelijke talloze merken de content voorzien van een landelijk AUTO-supplement voor onze Frans- en Nederlandstalige publicaties.

Het Franstalige supplement, ESSENTIELLE AUTO, dat op 14 januari verschijnt, biedt ook veel gelegenheid voor advertenties en redactionele ruimte voor onze automerken-partners.


Paris Match België bereidt daarnaast een speciale editie over auto’s voor die op 13 januari zal verschijnen.  Een perfecte gelegenheid om een publiek te bereiken dat een bepaalde levensstijl waardeert. 

Het blad Moustique zal in januari elke week redactionele content over de Autosalon en mobiliteitsvraagstukken publiceren.  Deze inhoud zal uiteraard zowel op het web als in gedrukte vorm worden verspreid en gaat gepaard met voldoende zichtbaarheid op de sociale netwerken.

Een arsenaal aan advertentiecampagnes van IPM gericht op auto’s
Naast deze speciale content kunnen op reguliere basis de advertentieoplossingen van IPM Advertising voor automerken worden ingezet. Het TANGO-pack met zijn nationale webaanbod is het overwegen waard: het geeft zichtbaarheid in La Libre, La DH, L’Avenir, De Standaard, Het Nieuwsblad, de Gazet Van Antwerpen en Het Belang Van Limburg.

Vergeet ook niet ons te vragen naar banners en advertentieruimte in onze autosegmenten die op alle IPM-sites worden getoond volgens het profiel van de surfers: zij trekken met name het publiek aan dat geïnteresseerd is in elektrische auto’s. Om nog maar te zwijgen over de ‘wrap covers’- of – homepage takeover-formules’. Voel u vrij om met formaten te spelen en vraag ons om de volledige waaier aan mogelijkheden.

Neem contact op met Sibylle.deMeeus@IPMAdvertising.be voor meer informatie.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

Level up, het nieuw creatief bureau van IPM

IPM heeft nu een eigen creatief bureau. Level up verzorgt uw campagne van A tot Z. Binnen IPM werken we als vijfkoppig team aan de ontwikkeling van reclamecampagnes net als aan het ontwerpen van onze cross media bijlagen. « Voortaan heten we Level Up. Dat bepaalt onze...

IPM vervoegt UBA

IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal...

François le Hodey verkozen tot voorzitter van Lapresse.be

François le Hodey verkozen tot voorzitter van Lapresse.be

Onze CEO zal er de belangen van de Franstalige geschreven pers verdedigen in een media-ecosysteem in volle transformatie. En de nieuwe voorzitter heeft al een hele reeks dossiers op zijn tafel liggen, zowel op het niveau van de Federatie Wallonië-Brussel...