Deco in de kijker bij Paris Match.

Meer dan ooit streven we naar een fijn thuisgevoel ! Daarom publiceert « Paris Match » op 21 april een speciale uitgave met de nieuwste trends op het gebied van woondecoratie. In deze bijlage onder meer : interviews met designers,…
5 april 2022

Meer dan ooit streven we naar een fijn thuisgevoel ! Daarom publiceert « Paris Match » op 21 april een speciale uitgave met de nieuwste trends op het gebied van woondecoratie.

In deze bijlage onder meer : interviews met designers, portretten van ambachtslieden, tips & tricks om je keuken, living of badkamer te restylen. En niet te vergeten onze selectie van favorieten op het gebied van verlichting of tuinmeubilair.

Een wekelijkse lifestyle rubriek

Elke week is er voor de lezers van Paris Match nu ook de rubriek « Vivre Match Lifestyle » met de laatste trends en ideeën voor het aankleden van ons interieur of onze tuin.

De volledige inhoud is ook online terug te vinden op parismatch.be. Het magazine van IPM is zonder twijfel de ideale manier om lezers te helpen met inspireren, inrichten, wegdromen, …

Wenst u ook uw merk te promoten in ons magazine ?

Contacteer dan Jean-Pierre Tordeurs Jean-Pierre.Tordeurs@parismatch.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !