Deco in de kijker bij Paris Match.

Meer dan ooit streven we naar een fijn thuisgevoel ! Daarom publiceert « Paris Match » op 21 april een speciale uitgave met de nieuwste trends op het gebied van woondecoratie. In deze bijlage onder meer : interviews met designers,…
5 april 2022

Meer dan ooit streven we naar een fijn thuisgevoel ! Daarom publiceert « Paris Match » op 21 april een speciale uitgave met de nieuwste trends op het gebied van woondecoratie.

In deze bijlage onder meer : interviews met designers, portretten van ambachtslieden, tips & tricks om je keuken, living of badkamer te restylen. En niet te vergeten onze selectie van favorieten op het gebied van verlichting of tuinmeubilair.

Een wekelijkse lifestyle rubriek

Elke week is er voor de lezers van Paris Match nu ook de rubriek « Vivre Match Lifestyle » met de laatste trends en ideeën voor het aankleden van ons interieur of onze tuin.

De volledige inhoud is ook online terug te vinden op parismatch.be. Het magazine van IPM is zonder twijfel de ideale manier om lezers te helpen met inspireren, inrichten, wegdromen, …

Wenst u ook uw merk te promoten in ons magazine ?

Contacteer dan Jean-Pierre Tordeurs [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...