Een creatieve en efficiëntere campagne dankzij de « homepage takeover »

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet…
28 februari 2022

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet statisch. De ruimte op de homepage van onze websites werd daarom geoptimaliseerd voor een maximale impact op het vlak van merkbekendheid », verklaart Hélène Janssens, Account & Event Executive bij IPM Advertising.

Ter aanvulling, omvatte de campagne ook een grootformaat banner met een uitstekende weergave op mobiel. Een banner met stories vergelijkbaar met deze van Instagram of Facebook. Een goed voorbeeld van een perfecte match tussen formaat en type content.

Deze campagne kende een beter resultaat dan een klassieke campagne, dankzij de toegenomen creativiteit.

Bent u reeds op de hoogte van ons herformatteringsaanbod?

Als u meer wilt weten en innoveren, bespreek het met uw contactpersoon bij IPM Advertising!   

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...