Een creatieve en efficiëntere campagne dankzij de « homepage takeover »

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet…
28 februari 2022

IPM Advertising innoveert voor Ardennes-Etape. De homepages van La Libre.be en lavenir.net werden aangekleed in de kleuren van het merk. « We gingen nog een stap verder door de omtrek dynamisch te maken (in de vorm van een video) en niet statisch. De ruimte op de homepage van onze websites werd daarom geoptimaliseerd voor een maximale impact op het vlak van merkbekendheid », verklaart Hélène Janssens, Account & Event Executive bij IPM Advertising.

Ter aanvulling, omvatte de campagne ook een grootformaat banner met een uitstekende weergave op mobiel. Een banner met stories vergelijkbaar met deze van Instagram of Facebook. Een goed voorbeeld van een perfecte match tussen formaat en type content.

Deze campagne kende een beter resultaat dan een klassieke campagne, dankzij de toegenomen creativiteit.

Bent u reeds op de hoogte van ons herformatteringsaanbod?

Als u meer wilt weten en innoveren, bespreek het met uw contactpersoon bij IPM Advertising!   

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...