17 UREN LANG LIVE VERSLAG, RECORD KIJKCIJFERS, MEER DAN 1 MILJOEN KIJKERS

Vanaf 6.30 uur op donderdag 24 februari en gedurende meer dan 17 uur van onafgebroken uitzendingen hebben de teams van LN24 verslag uitgebracht over het begin van de Russische invasie in Oekraïne.   Tijdens deze dramatische dag werden meer dan 1 miljoen Franstalige Belgen via LN24 op de hoogte gehouden dankzij haar analyses, […]

Vanaf 6.30 uur op donderdag 24 februari en gedurende meer dan 17 uur van onafgebroken uitzendingen hebben de teams van LN24 verslag uitgebracht over het begin van de Russische invasie in Oekraïne.   Tijdens deze dramatische dag werden meer dan 1 miljoen Franstalige Belgen via LN24 op de hoogte gehouden dankzij haar analyses, verslagen, toelichtingen en getuigenissen.   Dit groeiende vertrouwen bij de kijkers bevestigt de ambitie van LN24 om een referentie te zijn bij de verslaggeving over belangrijke gebeurtenissen.   Deze vrijdagavond van 20.30 tot 22.00 uur via een nieuw speciaal programma en vanaf 7.00 uur deze zaterdagochtend is LN24 ter plaatse om verslag te geven van de actualiteit in Oekraïne.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

IPM versnelt zijn transformatie met de komst van nieuwe expertises

Niet minder dan vier nieuwe collega’s vervoegden de voorbije weken IPM Advertising : Laurane Delcroix, Olivier Sohy, Ludovic Van Rampelbergh en Rémy Bersipont. Deze nieuwe medewerkers met digitale en marketing profielen komen de IPM-merkbelangen bevorderen. Laurane...

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

IPM lanceert deze zomer een grote 1 + 1 actie !

Adverteerders profiteren vanaf medio juni van een uitzonderlijke actie.  Als ze een campagne voeren in de IPM-media, wordt de campagneduur verdubbeld. Tijdens de zomer wordt de duur van een digitale en/of printcampagne in de IPM-media verdubbeld zonder extra kosten:...

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

IPM genomineerd voor twee AMMA-categorieën

De AMMA's zijn een belangrijk evenement in de reclamewereld in België. De beste marketingcampagnes en -initiatieven worden beoordeeld door experts uit de sector. Dit jaar behoren twee samenwerkingen tussen IPM en Semetis tot de finalisten van de prestigieuze...