Vanaf 6.30 uur op donderdag 24 februari en gedurende meer dan 17 uur van onafgebroken uitzendingen hebben de teams van LN24 verslag uitgebracht over het begin van de Russische invasie in Oekraïne. Tijdens deze dramatische dag werden meer dan 1 miljoen Franstalige Belgen via LN24 op de hoogte gehouden dankzij haar analyses, verslagen, toelichtingen en getuigenissen. Dit groeiende vertrouwen bij de kijkers bevestigt de ambitie van LN24 om een referentie te zijn bij de verslaggeving over belangrijke gebeurtenissen. Deze vrijdagavond van 20.30 tot 22.00 uur via een nieuw speciaal programma en vanaf 7.00 uur deze zaterdagochtend is LN24 ter plaatse om verslag te geven van de actualiteit in Oekraïne.
IPM Advertising innoveert opnieuw en implementeert als eerste de First-id identificatie in België!
In een digitale markt die snel evolueert naar een wereld zonder third-party cookies, speelt IPM Advertising een voortrekkersrol in advertentie-innovatie. IPM introduceert als eerste Belgische mediagroep First-id, een identificatie-technologie die nu al een ingrijpende...