TBOO and More voor de Car Lovers

Dit jaar viert het Autosalon van Brussel zijn 100ste verjaardag, vanaf 14 januari 2023. Adverteerders die zich willen associëren met dit thema beschikken over een uitgebreide inventaris gekwalificeerde gegevens op de sites van de IPM-groep. Het Autosalon is terug na twee afgelaste edities vanwege corona. De 100ste editie zal plaatsvinden van zaterdag 14 januari tot […]

Dit jaar viert het Autosalon van Brussel zijn 100ste verjaardag, vanaf 14 januari 2023. Adverteerders die zich willen associëren met dit thema beschikken over een uitgebreide inventaris gekwalificeerde gegevens op de sites van de IPM-groep.

Het Autosalon is terug na twee afgelaste edities vanwege corona. De 100ste editie zal plaatsvinden van zaterdag 14 januari tot zondag 22 januari 2023. « Het is een evenement waarvoor heel wat merken belangstelling tonen en waarvoor we gedragsgegevens hebben waarmee we in recordtijd perfect gekwalificeerde segmenten van autoliefhebbers kunnen creëren », bevestigt Thierry Hottat, Operations Director bij IPM Advertising.

Hoe werkt het? Thierry legt uit: « Stel dat een internetgebruiker op één van onze nieuwssites verschillende artikels over elektrische wagens raadpleegt, dan kunnen we hem/haar, ongeacht op welke website hij/zij zich nadien bevindt (van la DH naar Moustique via LN24 of La Libre) relevante advertenties aanbieden, hetzij in classic display hetzij in pre-roll. We beschikken maandelijks over een inventaris van meer dan 50 miljoen pre-roll video impressies op onze websites en apps. »

Met ‘TBOO and More’ naar het noorden  

Wenst u een boodschap over te brengen op nationaal niveau? « Met ons ‘TBOO and More’-aanbod kan u uw campagnes ook implementeren in het noorden van het land, met een even kwalitatief en uitgebreid publiek. Zo kunnen we de grote waarde van publieke data op nationale schaal benutten. »

Wat verandert er? Alles, bevestigt de Operations Director bij IPM Advertising: « Dankzij onze data zijn we vandaag in staat doelgroepsegmenten te creëren van mensen die geïnteresseerd zijn in de auto (aankoop, elektrificatie, verzekering). Vervolgens kunnen we op onze nieuwssites, welke die ook mogen zijn, deze perfect geïdentificeerde en gekwalificeerde doelgroepen aanspreken tegen een zeer aantrekkelijke CPM. »

Bekijk hieronder onze videotarieven!

Het tboo video-aanbod op de autoshow bereikt 3,5 miljoen unieke surfers per maand! Een enorm bereik van 25.000 euro waardoor behavioural targeting mogelijk is.

Met ‘TBOO and More’ naar het noorden  

Alleen of als onderdeel van een mix met video is het displayaanbod een doeltreffende en robuuste oplossing voor uw campagnes. Ook hier is behavioural targeting in de prijs inbegrepen!

Maak uw campagne compleet met onze andere auto- en mobiliteitsvoorstellen in :

•           Paris Match

•           Moustique

•           Un encart dans nos quotidiens

Een sponsoring van de Mobiliteitsweek van 16 tot 20/1/23 op LN24

En vele andere dingen

Autoliefhebbers bereiken met IPM? Simpel als een slimme mediamix. Laten we de mogelijkheden bespreken met onze verkopers Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market en Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Essentielle, prestigieus magazine van IPM

Essentielle, prestigieus magazine van IPM

"Essentielle" biedt heel wat mogelijkheden en dit prestigieuze magazine, ingevoegd bij La Libre en La DH/Les Sports+, is hét referentiemagazine voor onze lezers. Deco, mode, vastgoed, mobiliteit, recreatie, ... er is voor elk wat wils in Essentielle. IPM was zo'n...

Adverteren in onze bijlagen in 2023: een beknopte handleiding

Adverteren in onze bijlagen in 2023: een beknopte handleiding

Bent u al aan het nadenken over uw mediaplan voor 2023? Bent u op zoek naar een kwalitatieve context? Wilt u met uw campagnes hoge toppen scoren? Zoek dan niet verder, onze bijlagen zijn de ideale oplossing! We bieden een breed scala aan thema's die veel doelgroepen...

Batibouw 2023: de kracht van data voor uw campagnes

Batibouw 2023: de kracht van data voor uw campagnes

Batibouw 2023 vindt plaats van 14 tot en met 19 maart. Nooit eerder waren gegevens zo waardevol voor adverteerders. IPM-websites bieden hen specifieke segmentaties via video's en display. Wat meer uitleg. Elk jaar bevestigt BATIBOUW haar rol als grootste Belgische...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !