Onze expert Océane helpt adverteerders in de gezondheids-, beauty en farmaceutische sector om hen ten volle te laten profiteren van onze kwalitatieve doelgroepen. Ze staat voor u klaar en biedt u innovatieve crossmediale oplossingen en een nauwkeurige dagelijkse opvolging van uw campagnes!
Niet alleen onze thematische dossiers, maar ook verschillende van onze merken lenen zich perfect voor uw campagnes: La Libre, DH Mag, Paris Match, Moustique, …
Dankzij onze digitale inventarissen verrijkt met data, kan Océane u ook adviseren over ons video en display aanbod. « Met 600.000 unieke bezoekers per dag op onze nieuwssites zult u onder de indruk zijn van de kracht van onze merken », benadrukt ze.
Ons groot aantal newsletters vormt een perfecte aanvulling op uw online campagnes. Zo genereert onze sportnieuwsbrief 1.220 miljoen kwalitatieve contacten met allerlei soorten sporters, van zondagssporters tot topatleten.
Bovendien bent u zeker dat uw advertenties steeds zichtbaar zijn omdat onze ad-server alleen maar open nieuwsbrieven aanbiedt.
Misschien bent u ook geïnteresseerd in ons «Influence Premium Media» aanbod! En Océane vult dit aanbod vaak aan met onze native advertising oplossingen. « Ofwel werken we samen met de adverteerder om een goede partner content te creëren ter ondersteuning van de klassieke campagne. Ofwel maken we een mini-artikel dat linkt naar de site van de klant, waardoor er data kan worden verzameld over een gekwalificeerde doelgroep. We kunnen de twee natuurlijk ook combineren ».
En dit is echter nog maar een kleine greep van wat IPM Advertising te bieden heeft aan oplossingen voor adverteerders in sectoren gerelateerd aan welzijn.
Interesse? Contacteer Océane: oceane.bassani@ipmadvertising.be of +32 (0)472 20 37 48.