TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.
3 november 2022

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.  Profiteer van een tariefbescherming voor elke reservatie tot 30/11/22, dit voor verschijningen tot eind december 2022. Mis deze kans niet!

Deze verhoging geldt voor al onze advertentietarieven in print (dagbladen, magazines, overlijdensberichten), behalve voor technische kosten en digitale formaten. Hoewel we ons moeten aanpassen aan de economische situatie, verkiezen we toch om een concurrerende CPM te behouden bij onze doelgroepen.

Vanaf maandag 7/11/22 zullen de aangepaste tarieven beschikbaar zijn op onze site https://ipmadvertising.be/tarifs/, en we zijn ook steeds bereikbaar voor alle gewenste informatie.

Aarzel niet om contact op te nemen met uw gebruikelijke contactpersoon of een e-mail te sturen naar [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...