TARIEFBESCHERMING TOT 30/11/22

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.
3 november 2022

Vanwege de toenemende kosten op gebied van grondstoffen en energie, maar ook parallel met de inflatie, zijn we genoodzaakt om vanaf 7/11/22 onze advertentietarieven in print te verhogen met 8%.  Profiteer van een tariefbescherming voor elke reservatie tot 30/11/22, dit voor verschijningen tot eind december 2022. Mis deze kans niet!

Deze verhoging geldt voor al onze advertentietarieven in print (dagbladen, magazines, overlijdensberichten), behalve voor technische kosten en digitale formaten. Hoewel we ons moeten aanpassen aan de economische situatie, verkiezen we toch om een concurrerende CPM te behouden bij onze doelgroepen.

Vanaf maandag 7/11/22 zullen de aangepaste tarieven beschikbaar zijn op onze site https://ipmadvertising.be/tarifs/, en we zijn ook steeds bereikbaar voor alle gewenste informatie.

Aarzel niet om contact op te nemen met uw gebruikelijke contactpersoon of een e-mail te sturen naar [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de bijlage La Libre Eco Week-end een nieuwe look. Deze 20 pagina’s tellende bijlage bij La Libre bevat elk weekend al het economische en financiële nieuws, inclusief beurskoersen en de waardes van beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...