Adverteren in onze bijlagen in 2023: een beknopte handleiding

Bent u al aan het nadenken over uw mediaplan voor 2023? Bent u op zoek naar een kwalitatieve context? Wilt u met uw campagnes hoge toppen scoren? Zoek dan niet verder, onze bijlagen zijn de ideale oplossing! We bieden een…
10 januari 2023

Bent u al aan het nadenken over uw mediaplan voor 2023? Bent u op zoek naar een kwalitatieve context? Wilt u met uw campagnes hoge toppen scoren? Zoek dan niet verder, onze bijlagen zijn de ideale oplossing!

We bieden een breed scala aan thema’s die veel doelgroepen aanspreken. Gourmandiz behandelt bijvoorbeeld originele onderwerpen over eten en voeding.  Onze Essentielle-bijlagen, verkrijgbaar in verschillende versies, richten zich op diverse onderwerpen over senioren, mobiliteit of zelfs mensen die op zoek zijn naar hun volgende reisbestemming (Essentielle Vacances).

We bieden ook relevante redactionele context met betrekking tot het bedrijfsleven (L’Entreprise de demain), vastgoed (Essentielle Immo), economie (La Libre Eco) of onderwijs (Enseignement).

IPM ontwikkelt een breed scala aan supplementen. Elk van hen biedt een kwalitatieve context voor uw advertenties.

Onze bijlagen: een belevenis  

« Elke bijlage dompelt onze lezers onder in een thema dat vanuit verschillende invalshoeken wordt behandeld, waardoor hun aandacht tijdens het lezen behouden blijft. Het gaat niet alleen om inhoud, maar ook om de belevenis », verklaart Caroline Bossaert, Head of direct market sales bij IPM Advertising.

Caroline Bossaert, Head of direct market sales chez IPM Advertising.

Onze dossiers worden gepubliceerd op belangrijke data in lijn met de actualiteit om de aandacht van onze lezers te maximaliseren. Neem bijvoorbeeld de « onderwijs » dossiers, die worden gepubliceerd op momenten dat er veel vraag is naar informatie over dit onderwerp (aan het eind van het jaar of aan het begin van het schooljaar).

In het digitale tijdperk bevinden consumenten zich de hele dag door ondergedompeld in een continue stroom aan informatie. Onze bijlagen, gedrukt op kwaliteitspapier, doorbreken deze routine. « Ze zijn een welkome onderbreking van het helse tempo van de hyperconnectiviteit van het dagelijks leven. Daarom worden ze zo gewaardeerd », gaat Caroline verder.       

Kleine prijzen voor een maximale reach   

Met onze supplementen krijgt u de kans om een massapubliek te bereiken tegen lage prijzen.

Bent u op zoek naar het ideale publiek om uw nieuwe bio product onder de aandacht te brengen? Kies voor een pagina aan 9400 euro in Gourmandiz.

Bent u een gevestigde onderneming die haar imago wenst op te frissen met een brand awareness campagne? Een pagina in « L’entreprise de demain » kost slechts 4590 euro! Met deze advertentie bereikt u de 570.000 LLP van La Libre en La DH/Les Sports+.

En het wordt nog beter. Wanneer een bijlage wordt ingevoegd in onze drie dagbladen (L’Avenir, La Libre en La DH/Les Sports+), bereikt uw advertentie bijna een miljoen lezers laatste periode!             

Agenda

Wenst u een overzicht van de kalender van onze thema dossiers? U kunt de publicatiedata makkelijk vinden op onze rate card print en op onze website! Ze zijn ook beschikbaar op de Mediaspecs en Retriever platforms.      

Maar onze bijlagen verschijnen niet alleen op papier! Wij bieden een totaalervaring. Wij zorgen ervoor dat onze oplossingen crossmediaal zijn, ook audiovisueel.

Voor meer informatie staat Caroline Bossaert, ons Hoofd Verkoop Directe Markt, tot uw beschikking.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...