Laatste oproep voor onze bijlage “Onderneming van morgen” van 29 maart!

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»…
7 maart 2023

Hoe het bedrijf van morgen leiden? Kan digitalisering teams beter doen samenwerken? Wat zijn de nieuwe inzichten rond rekruteren en behouden van talent? Dit zijn enkele topics die u kan terugvinden in de bijlage « L’Entreprise de Demain (de onderneming van morgen)»

Deze print bijlage ingevoegd bij La Libre en La DH Les Sports+, bereikt meer dan 571.000 lezers en richt zich op managers, projectleiders en HR-professionals, zowel in de publieke als de private sector.

De volgende editie verschijnt op 29 maart

Als u wilt profiteren van deze kwalitatieve redactionele context, heeft un nog tot 15 maart de tijd om te reserveren. 

Het thema van deze bijlage is: « De l’inspiration à l’action : pour réussir votre transformation 

De volgende edities zijn gepland op 8 juni en 26 oktober 2023.

Vul uw campagne aan met display of video advertenties op onze sites, verrijkt met datasegmenten ratecard

Om uw advertentie te reserveren, contacteer Caroline Bossaert head of direct market ou Laurane, notre Key Account Manager 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...