We verwelkomen Mathias Beke, onze nieuwe Head of Digital!

Mathias heeft een grote passie voor digitale media en zal IPM vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn. Met een achtergrond in media &…
6 maart 2023

Mathias heeft een grote passie voor digitale media en zal IPM vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn.

Met een achtergrond in media & digital marketing, vervoegt Mathias Beke IPM Advertising als Head of Digital. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere digitale transformatie van onze advertentieafdeling.

« Ik ben blij om bij een vooraanstaande mediagroep als IPM aan de slag te gaan », zegt hij. « Tijdens mijn carrière heb ik altijd bijzondere aandacht besteed aan de effectiviteit van campagnes, ROI en de ontwikkeling van doeltreffende KPI’s. Diezelfde mate van efficiëntie vind ik terug bij IPM, evenals de constante zorg om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van de klanten ».

Boeiende uitdagingen 

Er zal geen gebrek zijn aan uitdagingen nu lokale media-ecosystemen worden ontwricht door techgiganten. « Maar IPM heeft solide troeven om door deze periode te komen », vervolgt hij enthousiast.
« Met La Libre, La DH Les Sports+, L’Avenir, Moustique en Paris Match beschikt IPM over enkele van de meest populaire Franstalige mediaplatforms in België ».

Hij is ook overtuigd van het concurrentievoordeel van een local content publisher. « IPM biedt kwaliteitscontent waar geen enkel internationaal platform aan kan tippen. Bovendien heeft onze advertentieafdeling met vele doelgroepsegment mogelijkheden en 50 miljoen videostreams per maand de beste tools in huis voor een succesvolle digitale transitie ».

Liefhebber van de goede keuken!

Buiten de kantooruren kun je Mathias weleens tegenkomen op restaurant … en soms zelfs achter het fornuis! In zijn vrije tijd heeft deze liefhebber van gastronomie de afgelopen jaren een opleiding gevolgd aan de hotelschool CERIA-COOVI, en helpt hij soms een handje in de keuken van restaurant Tatar, Place du Châtelain (Kasteleinsplein).

Conctact :

Mathias BEKE

Head Of Digital : [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...