Chat met Grégory, onze Yield Manager

Met onze technologische expertise, onze kennis van de markt en onze uitgebreide inventarissen bieden we programmatische oplossingen die niet onder moeten doen voor die van de Amerikaanse techgiganten. Duidelijke oplossingen De duidelijkheid van onze oplossingen is gebaseerd op drie…
10 februari 2023

Met onze technologische expertise, onze kennis van de markt en onze uitgebreide inventarissen bieden we programmatische oplossingen die niet onder moeten doen voor die van de Amerikaanse techgiganten.

  1. Duidelijke oplossingen

De duidelijkheid van onze oplossingen is gebaseerd op drie opties: programmatic guaranteed, preferred deal en private auction, elk onderworpen aan een specifieke overeenkomst met de trading desks.

Voor elk van deze opties is een grote waaier van formaten mogelijk, zoals 6” bumper, outstream, HPTO en displayformaten die beantwoorden aan de IAB-normen, en we blijven er regelmatig toevoegen.

  1. Volume, variety & velocity

Met de meest bezochte nieuwssites in België, honderden artikels die dagelijks worden gepubliceerd en een trouw publiek, behoort IPM tot de selecte club van uitgevers met de ‘3 V’s’ data (Volume, Variety & Velocity), een garantie voor een doeltreffende campagne en hoge KPI’s.

Onze nieuwssites hebben een onmiskenbaar concurrentievoordeel. Aangezien het nieuws van dag tot dag evolueert, kunnen we met elk nieuw artikel nauwkeurige gegevens verzamelen over de interesses van onze surfers.

Dankzij het volume, de variëteit en de snelheid van onze data hebben wij ongeveer 50 kwalitatieve gegevens segmenten kunnen opbouwen met een groot aantal impressies per maand. Hieronder vind je de meest succesvolle! We kunnen ook op maat gemaakte publieksegmenten creëren, afhankelijk van de doelgroep die je wil bereiken.

  1. Brand Safety, GDPR en quality reporting

Onze sites bieden een premium context voor maximale zichtbaarheid.

« Wanneer een merk inventarissen koopt op internationale platforms, weet het niet waar zijn advertenties zullen worden getoond », zegt Grégory. « Dit kan ernstige brand safety problemen veroorzaken. De programmatische aanpak van IPM is heel anders, omdat onze klanten weten waar en in welke context hun advertenties verschijnen ».

Daarnaast voldoen onze gegevens aan de GDPR-eisen.

We ondersteunen adverteerders ook gedurende hun hele campagne door te zoeken naar manieren om hun KPI’s te optimaliseren en door hen nauwkeurige en gedetailleerde reportings te verstrekken.

« Ondanks de automatisering van het verkoopproces blijven advies en persoonlijk contact essentieel voor het realiseren van een succesvolle campagne », besluit Grégory.

Wilt u meer weten over onze programmatische oplossingen, raadpleeg dan onze digital rate card en  neem gerust contact op met onze Yield Manager, Grégory de Tillesse.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...