Batibouw 2023 vindt plaats van 14 tot en met 19 maart. Nooit eerder waren gegevens zo waardevol voor adverteerders. IPM-websites bieden hen specifieke segmentaties via video’s en display. Wat meer uitleg.
Elk jaar bevestigt BATIBOUW haar rol als grootste Belgische vakbeurs voor Bouw, Renovatie en Inrichting. Hoewel het interessant is voor professionele en particuliere bezoekers, is het ook een geweldige kans voor adverteerders.
Onder het thema « Bouwen aan morgen », biedt de editie 2023 een vooruitblik op trends aangaande autonome en energiezuinige woningen of bijvoorbeeld binnen- en buitenisolatie.
Een gekwalificeerde doelgroep bereiken
Er zijn heel wat opportuniteiten en niches voor adverteerders. Thierry Hottat, Operations Director van IPM Advertising legt uit: « Wat we vandaag aan merken kunnen bieden is het creëren van doelgroepsegmenten van mensen die rechtstreeks geïnteresseerd zijn in de thema’s die aan de bouwbeurs gelinkt zijn: decoratie, inrichting, bouw of renovatie. Als een internetgebruiker op één van onze sites interesse toont in hypotheekleningen, kunnen we deze vervolgens terugvinden op onze andere informatiesites om een advertentie voor te stellen in klassieke weergave of in video’s. »
50 miljoen videostreams per maand
De hoeveelheid video’s die op de IPM-sites worden aangeboden, is het afgelopen jaar letterlijk geëxplodeerd, vooral sinds de overname van de audiovisuele zender LN24, bevestigt hij: « Met 50 miljoen impressies per maand is IPM vandaag één van de belangrijkste spelers in het zuiden van het land. Voor adverteerders in de decoratie-, verzekerings-, kook- of zelfs banksector leidt onze expertise op het gebied van online adverteren en targetingtechnologieën, die volledig in overeenstemming zijn met de GDPR, tot een sterke toename van de ROI. »
Wenst u uw campagne nationaal te promoten? Dan biedt IPM Advertising u TBOO and More, een data-aanbod waarmee u de reach kunt uitbreiden naar het noorden van het land, met een bereik dat even kwalitatief is voor adverteerders.
Geniet van onze speciale condities naar aanleiding van Batibouw door te adverteren in:
- Paris Match
- Moustique
- Un In-mail deco
- Un sponsoring de la Semaine « My Home » sur LN24
- Et bien d’autres choses
Als u wilt profiteren van deze redactionele context, neem dan contact op met Caroline Bossaert – Hoofd Verkoop – Directe Markt