Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen!
Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te adverteren in De Standaard en La Libre, zowel in print als digitaal.
De tarieven omvatten volgende financiële communicaties:
- Kapitaalsverhoging
- Beursintroductie
- Bijeenroeping van een algemene vergadering
- Financiële adviezen
- Bedrijfsresultaten
« Het gezamenlijk aanbod van La Libre en De Standaard was vanzelfsprekend », zegt Caroline Bossaert, Head of Direct Market. « In hun respectievelijke demografische doelgroepen pool zijn beide titels toonaangevend voor een economisch geïnteresseerd publiek ».
Daarnaast zijn onze bijlage La Libre Eco en zijn digitale rubriek een must voor elke lezer die geïnteresseerd is in business nieuws.
En inderdaad, de laatste CIM-cijfers bewijzen het. Elke editie van De Standaard bereikt bijna 650.000 personen, waarvan 60% een universitair diploma heeft! La Libre onderscheidt zich op zijn beurt door een aanzienlijke reach en uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2.
Maak hieronder ook kennis met ons digitaal aanbod:
Een groeiend aanbod van nationale oplossingen
Het NextFIN product is een aanvulling op ons al uitgebreide TBOO and more aanbod. Denk ook aan onze voordelige video en display packs!
« Met dit nieuwe product zetten we ons succesvol partnership met Ads&Data verder”, verklaart Sophie Vanderwinkel, General Manager bij IPM Advertising. “Het succes van het TBOO-aanbod op het Autosalon in januari of dat van onze video en display packs bevestigen de aantrekkingskracht van de markt voor een nationaal premium aanbod ».
Wenst u ook te genieten van dit aanbod? Contacteer Caroline Bossaert.