TBOO and more breidt het aanbod uit met « NextFIN »

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen! Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te…
7 maart 2023

Met NextFIN was het nog nooit zo eenvoudig om uw financiële communicatie op nationaal niveau te beheren, en dat tegen onklopbare prijzen!

Dankzij het aanbod van TBOO and more NextFIN, heeft IPM een aantrekkelijk aanbod waardoor het mogelijk is te adverteren in De Standaard en La Libre, zowel in print als digitaal.

De tarieven omvatten volgende financiële communicaties:

  • Kapitaalsverhoging
  • Beursintroductie
  • Bijeenroeping van een algemene vergadering
  • Financiële adviezen
  • Bedrijfsresultaten

« Het gezamenlijk aanbod van La Libre en De Standaard was vanzelfsprekend », zegt Caroline Bossaert, Head of Direct Market. « In hun respectievelijke demografische doelgroepen pool zijn beide titels toonaangevend voor een economisch geïnteresseerd publiek ». 

Daarnaast zijn onze bijlage La Libre Eco en zijn digitale rubriek een must voor elke lezer die geïnteresseerd is in business nieuws.

En inderdaad, de laatste CIM-cijfers bewijzen het. Elke editie van De Standaard bereikt bijna 650.000 personen, waarvan 60% een universitair diploma heeft! La Libre onderscheidt zich op zijn beurt door een aanzienlijke reach en uitzonderlijke selectiviteit (115) voor de sociale groepen 1-2.

Maak hieronder ook kennis met ons digitaal aanbod:

Tboo and more biedt een digitale versie die de sites van La Libre en De Standaard combineert.

Een groeiend aanbod van nationale oplossingen 

Het NextFIN product is een aanvulling op ons al uitgebreide TBOO and more aanbod. Denk ook aan onze voordelige video en display packs!

« Met dit nieuwe product zetten we ons succesvol partnership met Ads&Data verder”, verklaart Sophie Vanderwinkel, General Manager bij IPM Advertising. “Het succes van het TBOO-aanbod op het Autosalon in januari of dat van onze video en display packs bevestigen de aantrekkingskracht van de markt voor een nationaal premium aanbod ».

Wenst u ook te genieten van dit aanbod? Contacteer Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...

Moustique viert dit jaar zijn 100-jarig jubileum 

Moustique viert dit jaar zijn 100-jarig jubileum 

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken. Het komt niet vaak voor dat je je 100ste verjaardag kunt vieren! Ter gelegenheid...

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...