Van 14 tot en met 19 maart 2023 is er de grootste Belgische vakbeurs voor bouw en renovatie. Het thema dit jaar is duurzaamheid!
Onze bijlage van 64 pagina’s: het fundament
Op donderdag 10 maart verschijnt onze Batibouw bijlage gedrukt op magazine papier in onze drie dagbladen, en biedt u de gelegenheid meer dan een miljoen LLP te bereiken! De 64 pagina’s zullen gevuld zijn met kwalitatieve artikels over de nieuwste trends in decoratie en de laatste ontwikkelingen in de sector.
Met deze bijlage bent u zeker van een goed fundament voor uw marketing-campagne. En dit aan zeer voordelige prijzen! Profiteer bijvoorbeeld van pagina’s aan 16.850 euro voor een maximale zichtbaarheid.
De rez de chaussée met onze dagbladen en magazines
IPM neemt uw volledige campagne in handen: van het grootschalige bouwwerk tot de fijnste details. Eens het fundament gelegd, stellen we voor om de rez-de-chaussée in te richten met onze duurzame producten Moustique (verschijning 8/3/23) of Paris Match (verschijning 9/3/23) met onze combi-offerte : 1 pagina in Moustique en Paris Match aan 7.200 euro, dus een korting van 40% op het normale tarief.
Wenst u nog meer ruimte? Dat kan door ook een pagina te plaatsen in Essentielle Immo aan 2.380 euro, ons prestigieus vastgoedmagazine.
Twijfelt u nog door de dramatische context van de oorlog in Oekraïne of door de oplopende inflatie? Hier is ons laatste argument om u over te halen: 20% korting op al onze mediaproducten!
Een digitale zolder om te kijken naar de sterren en … LN24
Uw ideale marketing-campagne begint vorm te krijgen. Het silhouet en de geweldige KPI zijn al zichtbaar, maar het belangrijkste ontbreekt nog: de digitale zolder om naar de sterren te kijken.
IPM Advertising geeft vorm aan de digitale campagne van uw dromen. U kunt uw zolderwand verfraaien met een Display of VIDEO RON IPM campagne, versterkt met onze data segmentatie om de deco of sustainability doelgroepen te targeten.
Vergeet ook ons product IN-MAIL Déco niet. De ideale tool om uw merk bekendheid te geven.
In uw nieuwe thuis is het ook belangrijk om een ruimte te hebben voor vrijetijdsbesteding, en in het bijzonder voor de tv. Tijdens de beursweek organiseert LN 24 een « My home »-week. Tijdens deze week staan thema’s rond thuis centraal in onze programma’s.
En als u onze Vlaamse buren wil aanspreken, kies dan voor een nationale ‘TBOO and more’ oplossing https://www.tbooandmore.be/. Het moet gezegd, het heeft enkele « ijzersterke » argumenten aan zijn kant: het is gewoonweg het beste nationale digitale en video reclame-aanbod op de Belgische markt!
Voor meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen met Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market et Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market et consulteer onze digital ratecard ici et print