Bouw aan uw bekendheid met Batibouw

Van 14 tot en met 19 maart 2023 is er de grootste Belgische vakbeurs voor bouw en renovatie. Het thema dit jaar is duurzaamheid!
6 december 2022

Van 14 tot en met 19 maart 2023 is er de grootste Belgische vakbeurs voor bouw en renovatie. Het thema dit jaar is duurzaamheid!  

Onze bijlage van 64 pagina’s: het fundament

Op donderdag 10 maart verschijnt onze Batibouw bijlage gedrukt op magazine papier in onze drie dagbladen, en biedt u de gelegenheid meer dan een miljoen LLP te bereiken! De 64 pagina’s zullen gevuld zijn met kwalitatieve artikels over de nieuwste trends in decoratie en de laatste ontwikkelingen in de sector.

Met deze bijlage bent u zeker van een goed fundament voor uw marketing-campagne.  En dit aan zeer voordelige prijzen! Profiteer bijvoorbeeld van pagina’s aan 16.850 euro voor een maximale zichtbaarheid.

IPM biedt op 10 maart in al haar dagbladen een kwalitatieve Batibouw-bijlage aan. De ideale context voor uw advertenties!

De rez de chaussée met onze dagbladen en magazines

IPM neemt uw volledige campagne in handen: van het grootschalige bouwwerk tot de fijnste details. Eens het fundament gelegd, stellen we voor om de rez-de-chaussée in te richten met onze duurzame producten Moustique (verschijning 8/3/23) of Paris Match (verschijning 9/3/23) met onze combi-offerte : 1 pagina in Moustique en Paris Match aan 7.200 euro, dus een korting van 40% op het normale tarief.

Wenst u nog meer ruimte? Dat kan door ook een pagina te plaatsen in Essentielle Immo aan 2.380 euro, ons prestigieus vastgoedmagazine.  

Twijfelt u nog door de dramatische context van de oorlog in Oekraïne of door de oplopende inflatie? Hier is ons laatste argument om u over te halen: 20% korting op al onze mediaproducten!

Een digitale zolder om te kijken naar de sterren en … LN24

Uw ideale marketing-campagne begint vorm te krijgen. Het silhouet en de geweldige KPI zijn al zichtbaar, maar het belangrijkste ontbreekt nog: de digitale zolder om naar de sterren te kijken.

IPM Advertising geeft vorm aan de digitale campagne van uw dromen. U kunt uw zolderwand verfraaien met een Display of VIDEO RON IPM campagne, versterkt met onze data segmentatie om de deco of sustainability doelgroepen te targeten.

Vergeet ook ons product IN-MAIL Déco niet. De ideale tool om uw merk bekendheid te geven.   

In uw nieuwe thuis is het ook belangrijk om een ruimte te hebben voor vrijetijdsbesteding, en in het bijzonder voor de tv. Tijdens de beursweek organiseert LN 24 een « My home »-week. Tijdens deze week staan thema’s rond thuis centraal in onze programma’s. 

LN24 zendt een aantal programma’s uit over duurzaamheid en innovaties in de bouwsector.

En als u onze Vlaamse buren wil aanspreken, kies dan voor een nationale ‘TBOO and more’ oplossing https://www.tbooandmore.be/. Het moet gezegd, het heeft enkele « ijzersterke » argumenten aan zijn kant: het is gewoonweg het beste nationale digitale en video reclame-aanbod op de Belgische markt!

Voor meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen met Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market et Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market et consulteer onze digital ratecard ici et print

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...