Influence Premium Media : weldra extra digitaal aanbod bij IPM!

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.…
10 januari 2023

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.

Influencers hebben de manier van adverteren veranderd en onze regie vindt het belangrijk aan de nieuwe behoeften van haar adverteerders te kunnen voldoen.

IPM is expert in dit soort campagnes en deed al heel wat samenwerkingen met o.a. De Federatie van de Belgische Autobus- en Autocarondernemers (FBAA) of Pink Lady !

IPM Advertising werkt samen met een aantal influencers op sociale netwerken om de impact van uw campagnes in onze media te vermenigvuldigen. Het gaat om een samenwerking met Atout France, Tourisme Normandie, Busfan.be en Van Hool.

Multiplicatoreffecten voor uw campagnes

Het jaar 2022 was een geweldig jaar voor influence marketing, met zowel succes als controverse. Maar na de bad buzz die de krantenkoppen haalde, is influence marketing nu standaard onderdeel van heel wat communicatiestrategieën.

« Deze formats kunnen de campagnes versterken, als aanvulling van de strategie op onze premium sites. De multiplicatoreffecten zijn dan bijzonder efficiënt», volgens Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Het aanbod omvat influencer marketing per thema: duurzaamheid, economie/financiën, decoratie/renovatie, duurzaamheid en 55-plus + en nog een « standalone » voorstel. 

Alles wordt door ons geregeld met de hulp van een specialist ter zake. Het was nog nooit zo eenvoudig om uw campagnes te pimpen, en dat tegen een zeer aantrekkelijke prijs! 

Neem contact op met onze verkoop Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market et Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market en zie onze ratecard digitale ici

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...