Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld
Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.
News
IPM maakt voortaan gebruik van data clean rooms
IPM gebruikt voortaan data clean rooms zoals Liveramp voor het ontwikkelen van profielen en de segmentering van doelgroepen op de IPM-sites. Een woordje uitleg. Wanneer we het hebben over data voor reclame-advertenties, hebben we het meestal over targeting, die het...
IPM engageert zich nog meer voor verantwoorde reclame
De kwaliteit beoordelen en bevorderen van websites die zich inzetten voor verantwoorde reclamepraktijken: dat is het doel van het DAT-label dat IPM onlangs heeft ontvangen. IPM heeft onlangs het DAT-label ontvangen. Het label is bedoeld om de kwaliteit van de...
LN24: uniek nieuwsaanbod in Europa
LN24 is in beweging en Emmanuel Tourpe, Directeur Audiovisuele Media van IPM, is vastbesloten om het te bewijzen: de 24-uurs nieuwszender heeft de programmering volledig aangepast en dat lijkt een succes! Er is heel wat veranderd sinds LN24 zich in december 2021 bij...
Moustique bestaat 100 jaar in 2024 maar is nog altijd even modern!
Het bekende magazine Moustique wordt 100 jaar in 2024. Het oudste Belgische magazine heeft een hoge reputatie en sterk DNA en sluit dicht aan bij wat er leeft in de samenleving. Volgens hoofdredacteur, Jean-Luc Cambier, is het geheim achter de lange...
Ons recept voor een geslaagde native campagne
Bij IPM analyseren we elke campagne, zodat we adverteerders steeds beter kunnen helpen met de voor hen meest efficiënte campagnes. We nemen als voorbeeld de succesvolle campagne van een bekende keukenproducent. Een reclamecampagne is essentieel voor een effectieve...
The Informal Pintjes Meetings by IPM: join our super cool afterwork!
Onze eerste "meeting" heeft al plaatsgevonden en er zullen er nog meer volgen! Grégory, Yield Manager en projectverantwoordelijke, legt ons het concept uit: Achter deze intrigerende naam schuilt ons nieuwe evenement dat u niet mag missen: "een coole afterwork, in de...
Heeft u al eens gedacht aan het huren van onze LN24 studio’s?
Bent u op zoek naar een audiovisuele oplossing om de geloofwaardigheid van uw bedrijf te versterken? Of wenst u uw naamsbekendheid te vergroten via kwalitatief hoogstaande tv-uitzendingen? Maar beschikt u niet over de nodige opnamefaciliteiten? Geen nood: LN24 heeft...
Les News, belangrijk fundament voor democratie
Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten: mobile,...
Sébastien Desclée, nieuwe Managing Director van IPM Group
September markeert een keerpunt voor IPM met Denis Pierrard’s pensionering en de komst van Sébastien Désclée als nieuwe Managing Director. De ideale gelegenheid om met hem te praten over zijn ambities … en de uitdagingen die hem te wachten staan. Hij definieert...
Genereer aandacht voor uw merk met contextuele targeting
Een advertentie moet de aandacht trekken en een van de manieren om dat te doen is door uw advertentie op de beste plaats in de juiste context te plaatsen met onze nieuwe tool. Advertenties van autoproducten genereren meer impact in een context die is afgestemd op...
DEUZIO, de zaterdag-bijlage, telt 1.335.000 lezers
Vanaf 10 november 2023, verschijnt Deuzio, de lifestyle weekendbijlage van l’Avenir, nu ook bij DH/Les Sports en La Libre Belgique, ter vervanging van de bijlagen Quid en DH MAG. De bijlage (48 pagina’s) werd in een nieuw jasje gestoken met een aangepaste lay-out en...
TBOO DIGITAL: national display & video packages
IPM Advertising (La Libre.be, L’Avenir.net, dhnet.be, moustique.be, parismatch.be en Gourmandiz.dhnet.be) en Ads&Data (nieuwsblad.be, standaard.be, gva.be et hbvl.be) hebben hun krachten gebundeld om u alternatieve en hoogwaardige digitale oplossingen te bieden....
TBOO, onze eigen minister van Integratie
Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie van...
Semetis en IPM delen hun digitale expertise
Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap. "Het is een mooie erkenning", verklaart Grégory, onze Yield Manager. "Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat...
Laat de festivals maar komen!
Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen. Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het...
Trots Belg te zijn!
La Libre is een sterk merk dat in vele vormen verkrijgbaar is. Focus op de volgende twee bijlagen, ‘Knokke’ en ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) vol belgitude. De editie 'Fête Nationale' (Nationale Feestdag) verschijnt op woensdag 19 juli in La Libre en La DH....
IPM: The place to be voor de vastgoedsector
La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L'Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen. Prestigieus vastgoed met Essentielle Het luxe immo magazine,...
Speel een centrale rol in onze LN24 studio’s!
Profiteer van de communicatie-expertise van LN24 om uw naamsbekendheid te vergroten Verhuur van professionele studio’s Bent u op zoek naar een audiovisuele format om de geloofwaardigheid van uw bedrijf te vergroten bij uw medewerkers? Of wilt u de activiteiten van uw...
Een nieuw gezicht bij Paris Match: Nadine Morren
Nadine is een geweldige persoonlijkheid en komt het Paris Match team versterken als Sales Manager. Haar naam is u wellicht niet onbekend? Nadine heeft inderdaad een ruime ervaring in de media en de pers in het bijzonder. Na haar studies internationale marketing werkte...
Studio business: maak een uitzending op maat met LN24
Het Brandhouse-team van LN24, de eerste 24-uurs nieuwszender, biedt u taylor-made oplossingen voor meer zichtbaarheid. Cindy Legros, business developer : “ Met LN24 Brandhouse zetten we de kracht van onze televisie-ervaring in voor uw bedrijf, om uw doelpubliek...
La DH/Les Sports+ rijdt mee met de Giro d’Italia: uw advertentie in het wiel van Remco Evenepoel
Begin mei start de Ronde van Italië! Profiteer van dit belangrijke wielersportevenement en bereik een breed en gekwalificeerd publiek met La DH/Les Sports+. De Giro (6-21 mei 2023) biedt een uitzonderlijke mogelijkheid om uw boodschap over te brengen op een attent en...
La Libre Etudiant, het perfecte media-aanbod voor 15- tot 25-jarigen
Jongeren zijn de hoofdrolspelers in de wereld van morgen. Omdat ze vanaf nu consumptiekeuzes gaan maken voor de rest van hun leven, heeft La Libre een nieuwskanaal gecreëerd speciaal gericht aan dit jonge publiek: La Libre Étudiant. La...
De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.
Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant. De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt...
Boost je sales met affiliate marketing!
De affiliate marketing techniek is erg populair bij steeds meer media en biedt vele voordelen voor de adverteerder. Mathias Beke, Head of Digital bij IPM: "Het komt erop neer een model te ontwikkelen waarbij de zichtbaarheid en de vindbaarheid van onze titels volledig...
Programmatische deals bij IPM!
Onze klanten zijn lovend over onze programmatic oplossingen die zich onderscheiden door hun prestaties, prijzen en kwalitatieve reporting. Onze optimalisatie tools “Het optimaliseren van het media-aanbod...
IPM, nummer 1 op gebied van video!
Volgens het CIM is IPM één van de grootste producenten van videostreams in België. In het zuiden van het land verovert IPM zelfs de eerste podiumplaats. Mathias Beke, Head of Digital bij IPM verduidelijkt: "Met video versterken we de synergie tussen onze verschillende...
La Libre en La DH Les Sports + hanteren een nieuw formaat vanaf 4 april 2023!
Op 4 april 2023 slaan onze twee titels een bladzijde om. Vanaf dan zullen ze van de pers rollen in half-Berliner formaat, het formaat dat al wordt toegepast bij onze regionale krant L’Avenir. «Het half-Berliner formaat is gemakkelijker te hanteren en biedt meer...
Nieuwe website voor Paris Match.be
Door het DNA van de historische titel Paris Match, is dit nieuwsmagazine een bijzonder merk in de IPM-portefeuille. De site Paris Match.be krijgt eind april een make-over om nog beter aan te sluiten op de behoeften van de markt en de lezers. « De website is...
Ons banner-aanbod wordt uitgebreid met twee nieuwe formaten
Een parallax en een "enhanced leaderboard" verrijken ons aanbod van banner-oplossingen. Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner...
De belangrijke ecofin communiteis van IPM
Voortbouwend op referentiemerken als La Libre, La Libre Eco en LN24, ontwikkelt en animeert IPM Advertising grote business communities. Onze digitale economische communities Wilt u een specifiek publiek bereiken dat geïnteresseerd is in de economie? Dan hebben wij...