Geniet nog meer van uw weekend met la DH

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news.  Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar…
5 december 2023

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news. 

Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar bij de andere kranten La Libre Belgique en L’Avenir) boordevol praktische informatie en tips. Anderzijds met La DH Week-end, een uitgebreide celebrity bijlage van 10 pagina’s in het midden van uw krant.

“Deze combo biedt uitgebreide info over de thema’s lifestyle, reizen, muziek, entertainment, het dagdagelijkse leven, mode, … en bereikt zo onze 1.716.200 dagelijkse lezers*” ,zegt Alexis Carantonis, hoofdredacteur van La Dernière Heure.

“Deuzio is universeler, terwijl we met de bijlage van La DH Week-end willen focussen op wat onze identiteit bepaalt, het DNA van La DH: de celebrities, filmsterren, televisie, controverses in de media, enz.” Om deze nieuwe bijlage te kunnen integreren, werd het aantal pagina’s van het dagblad verhoogd.

Deze content is natuurlijk ook beschikbaar op onze site!

Wil je meer weten over ons weekendaanbod? Heb je vragen over Deuzio of het DH weekend?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

*Source : CIM BPS 2023, Total Readers La Libre + La DH + L’Avenir

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...