Er beweegt heel wat op onze redacties!

De start van het nieuwe academische jaar staat vaak synoniem voor vernieuwing en vooruitgang. De redacties van IPM vormen hierop geen uitzondering, met een aantal belangrijke nieuwe benoemingen binnen het bedrijf. U heeft wellicht al over hem gelezen in onze…
5 oktober 2023

De start van het nieuwe academische jaar staat vaak synoniem voor vernieuwing en vooruitgang. De redacties van IPM vormen hierop geen uitzondering, met een aantal belangrijke nieuwe benoemingen binnen het bedrijf.

U heeft wellicht al over hem gelezen in onze vorige nieuwsbrief: Sébastien Desclée is sinds 1 september de nieuwe Algemeen Directeur van IPM Group. Na hem een maand lang te hebben bijgestaan, zal Denis Pierrard, zijn voorganger, een sleutelrol blijven spelen in de bedrijfsactiviteiten, maar nu op corporate niveau.

Jean-Marc Gheraille, voormalig hoofdredacteur van La DH Les Sports, wordt adjunct-directeur van LN24 binnen de audiovisuele divisie onder leiding van Emmanuel Tourpe. Deze media- en informatiespecialist zal de integratie tussen de audiovisuele en persberoepen helpen versterken.

Alexis Carantonis is nu hoofdredacteur van La DH, met Nawal Bensalem als adjunct-hoofdredacteur. Twee doorgewinterde experts die de uitdaging aangaan om de positie van La DH als toonaangevend sportpersmerk in Franstalig België en een van de belangrijkste web- en mobiele sites te behouden.

Bij La Libre Belgique wordt François Mathieu adjunct-hoofdredacteur, naast Dorian de Meeus. Al deze veranderingen zullen ons in staat stellen om de best mogelijke content en premium advertentiemogelijkheden te blijven bieden binnen de snelgroeiende mediagroep. Meer dan ooit speelt IPM een cross-functionele rol en profiteert van het Convergence House.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...