IPM lanceert nieuw aanbod rond mobiliteit

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over? “Op 17 januari…
7 november 2023

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over?

“Op 17 januari publiceren we in samenwerking met Ads & Data een ‘Electric Driving’ gids in Het Nieuwsblad, L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique, met een oplage van 280.000 exemplaren”, verklaart Sybille de Meeus, Head of Accounts Team. De gids zal ook in digitale versie beschikbaar zijn op andere Ads & Data-sites, zoals De Standaard, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen, voor in totaal 91.000 downloads.

Een nieuwe toevoeging aan de IPM-catalogus? “Ja en nee. Elk jaar publiceren we verschillende gidsen rond mobiliteit, waaronder een magazine naar aanleiding van het Autosalon. Dit jaar zullen we ons in deze editie concentreren op elektrische voertuigen.”

Dit magazine, speciaal voor ‘car enthusiasts’ en iedereen die geïnteresseerd is in duurzame mobiliteit, heeft veel commerciële troeven: een crossmediaal aanbod, off- en online, en nationaal met onze TB00-packs (inclusief display & video met data inbegrepen).

Maar onze media bieden het hele jaar door informatie rond mobiliteit. La Libre, La DH, L’Avenir, Deuzio, Moustique en Paris Match besteden elk op hun eigen manier aandacht aan nieuwe trends rond auto’s, fietsen, zachte mobiliteit, verzekeringen, enz. We stellen deze graag in detail aan u voor.

Ontdek ons Print en Digitale aanbod !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...