Semetis en IPM delen hun digitale expertise

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap. “Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat…
15 juni 2023

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap.

“Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat Semetis zijn vertrouwen heeft gesteld in IPM is het bewijs van de kwaliteit van onze inventaris, vooral in termen van prestaties en transparantie”.

De cijfers zijn het bewijs: 40% meer programmatische deals in de eerste maanden van 2023 dan in 2022!

Semetis is verheugd om deze samenwerking verder vorm te geven: “We hebben al jarenlang een nauwe band met IPM”, verklaart Alexandre Vanhemelryck, Senior Digital Business Consultant bij Semetis. “Deze samenwerking geeft ons een nieuwe kans om onze wederzijdse expertise te bundelen en aan de eisen van onze klanten te voldoen.”

In 2022 werden IPM en Semetis al beiden onderscheiden met het winnen van twee trofeeën bij de AMMA Awards (Best Use of Data en Best Use of Performance).

Volgens de laatste Matrix-studie van 2023 is programmatic advertising de belangrijkste manier om digitale campagnes te kopen.

Als u meer wilt weten over onze digitale oplossingen, aarzel dan niet om onze digital ratecard te bekijken of contacteer onze Yield Manager, Gregory.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...