Semetis en IPM delen hun digitale expertise

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap. “Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat…
15 juni 2023

Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap.

“Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat Semetis zijn vertrouwen heeft gesteld in IPM is het bewijs van de kwaliteit van onze inventaris, vooral in termen van prestaties en transparantie”.

De cijfers zijn het bewijs: 40% meer programmatische deals in de eerste maanden van 2023 dan in 2022!

Semetis is verheugd om deze samenwerking verder vorm te geven: “We hebben al jarenlang een nauwe band met IPM”, verklaart Alexandre Vanhemelryck, Senior Digital Business Consultant bij Semetis. “Deze samenwerking geeft ons een nieuwe kans om onze wederzijdse expertise te bundelen en aan de eisen van onze klanten te voldoen.”

In 2022 werden IPM en Semetis al beiden onderscheiden met het winnen van twee trofeeën bij de AMMA Awards (Best Use of Data en Best Use of Performance).

Volgens de laatste Matrix-studie van 2023 is programmatic advertising de belangrijkste manier om digitale campagnes te kopen.

Als u meer wilt weten over onze digitale oplossingen, aarzel dan niet om onze digital ratecard te bekijken of contacteer onze Yield Manager, Gregory.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...