Onze regie is een nauwe samenwerking aangegaan met Semetis, een digitaal advertentie- en business intelligence agentschap.
“Het is een mooie erkenning”, verklaart Grégory, onze Yield Manager. “Op de digitale markt hebben adverteerders toegang tot heel wat advertentieoplossingen. Het feit dat Semetis zijn vertrouwen heeft gesteld in IPM is het bewijs van de kwaliteit van onze inventaris, vooral in termen van prestaties en transparantie”.
De cijfers zijn het bewijs: 40% meer programmatische deals in de eerste maanden van 2023 dan in 2022!
Semetis is verheugd om deze samenwerking verder vorm te geven: “We hebben al jarenlang een nauwe band met IPM”, verklaart Alexandre Vanhemelryck, Senior Digital Business Consultant bij Semetis. “Deze samenwerking geeft ons een nieuwe kans om onze wederzijdse expertise te bundelen en aan de eisen van onze klanten te voldoen.”
In 2022 werden IPM en Semetis al beiden onderscheiden met het winnen van twee trofeeën bij de AMMA Awards (Best Use of Data en Best Use of Performance).
Volgens de laatste Matrix-studie van 2023 is programmatic advertising de belangrijkste manier om digitale campagnes te kopen.
Als u meer wilt weten over onze digitale oplossingen, aarzel dan niet om onze digital ratecard te bekijken of contacteer onze Yield Manager, Gregory.