Les News, belangrijk fundament voor democratie

Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten:…
5 september 2023

Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten: mobile, desktop, newsletter) is een revolutionair crossmediaal aanbod, aangepast aan de nieuwe multi-device toepassingen.

Any Time, Any Where, Any Device

Volgens het 2023-rapport van News Power (NP), verklaart 43% van de mensen de pers te raadplegen op om het even welk moment van de dag, van maandag tot zondag. Sterker nog, deze NP-barometer onthult een echte ATAWAD (“Any Time, Any Where, Any Device”): lezers zijn moving targets, actief op diverse digitale platforms; 79% van de ondervraagden geeft ook toe de reclame-inlassingen te lezen. Met zo’n percentage kun je er zeker van zijn dat je boodschap goed wordt opgenomen door je doelgroep! Maar hoe optimaliseer je dit?

Multiplatforms

We hebben onze nieuwste aanwinst NP3D gedoopt voor newsletter + print + digital. Deze 3 formaten vormen het ideale evenwicht tussen bereik en herhaling van uw reclameboodschap. We hebben ook drie strategische elementen gecombineerd om van uw campagne een succes te maken: de aantrekkingskracht van het pack, de interesse van de lezer voor de content inclusief reclame en het eenvoudige totaalaanbod.

Het multiplatforms package biedt u 25 miljoen gewaarborgde contacten. De contentcreatie voor newsbrands kent een grote redactionele kwaliteit, die wordt verzekerd door professionele journalisten. Dit alles natuurlijk tegen een aantrekkelijke prijs vanaf €84.000 netto of een CPM van €3,4!

Wenst u de naamsbekendheid van uw merk te vergroten? Profiteer van ons NP3D-aanbod!

Marc Hellingh : marc.hellingh@ipmadvertising.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

The Informal Pintjes Meetings by IPM: join our super cool afterwork!

The Informal Pintjes Meetings by IPM: join our super cool afterwork!

Grégory, Yield Manager en projectverantwoordelijke, legt ons het concept uit: Achter deze intrigerende naam schuilt ons nieuwe evenement dat u niet mag missen: "een coole afterwork, in de buurt van onze partners en klanten, gewoon een praatje bij een pintje, in een...

Heeft u al eens gedacht aan het huren van onze LN24 studio’s?

Heeft u al eens gedacht aan het huren van onze LN24 studio’s?

Bent u op zoek naar een audiovisuele oplossing om de geloofwaardigheid van uw bedrijf te versterken? Of wenst u uw naamsbekendheid te vergroten via kwalitatief hoogstaande tv-uitzendingen? Maar beschikt u niet over de nodige opnamefaciliteiten? Geen nood: LN24 heeft...

Sébastien Desclée, nieuwe Managing Director van IPM Group

Sébastien Desclée, nieuwe Managing Director van IPM Group

September markeert een keerpunt voor IPM met Denis Pierrard’s pensionering en de komst van Sébastien Désclée als nieuwe Managing Director. De ideale gelegenheid om met hem te praten over zijn ambities … en de uitdagingen die hem te wachten staan. Hij definieert...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !