Gemiddeld besteden de Belgen 539 minuten per dag (ofwel 9 uur) aan mediaconsumptie. Om de aandacht van uw lezer-consument vast te houden, moet u naast de juiste contentmarketing ook een goede mediastrategie kiezen. NP3D (met 3 nieuwe premium digitale formaten: mobile, desktop, newsletter) is een revolutionair crossmediaal aanbod, aangepast aan de nieuwe multi-device toepassingen.
Any Time, Any Where, Any Device
Volgens het 2023-rapport van News Power (NP), verklaart 43% van de mensen de pers te raadplegen op om het even welk moment van de dag, van maandag tot zondag. Sterker nog, deze NP-barometer onthult een echte ATAWAD (“Any Time, Any Where, Any Device”): lezers zijn moving targets, actief op diverse digitale platforms; 79% van de ondervraagden geeft ook toe de reclame-inlassingen te lezen. Met zo’n percentage kun je er zeker van zijn dat je boodschap goed wordt opgenomen door je doelgroep! Maar hoe optimaliseer je dit?
Multiplatforms
We hebben onze nieuwste aanwinst NP3D gedoopt voor newsletter + print + digital. Deze 3 formaten vormen het ideale evenwicht tussen bereik en herhaling van uw reclameboodschap. We hebben ook drie strategische elementen gecombineerd om van uw campagne een succes te maken: de aantrekkingskracht van het pack, de interesse van de lezer voor de content inclusief reclame en het eenvoudige totaalaanbod.
Het multiplatforms package biedt u 25 miljoen gewaarborgde contacten. De contentcreatie voor newsbrands kent een grote redactionele kwaliteit, die wordt verzekerd door professionele journalisten. Dit alles natuurlijk tegen een aantrekkelijke prijs vanaf €84.000 netto of een CPM van €3,4!
Wenst u de naamsbekendheid van uw merk te vergroten? Profiteer van ons NP3D-aanbod!
Marc Hellingh : marc.hellingh@ipmadvertising.be