Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   “We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert,…
5 december 2023

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».  

“We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert, Head of Accounts Team.

“Het uitwerken van een proactieve campagne is immers zeer interessant voor het geïnteresseerde publiek, dat al drie weken voor het evenement op zoek gaat naar informatie en tot ver na de sluiting blijft zoeken op basis van de informatie die ze tijdens de bouwbeurs verkregen hebben.”

Meer concreet zullen merken uit de renovatie- en decoratiesector kunnen kiezen voor print advertising in verschillende media: in onze magazines Moustique (editie van 20 pagina’s op 14/2/24), Paris Match (speciale editie op 15/2/24) of Deuzio, het magazine van onze 3 dagbladen met een uitgave op 17/2/24, maar ook via onze bijlagen zoals Essentielle Immo (het Franstalige prestigieus vastgoedmagazine met het grootste lezerspubliek, elke 1e zaterdag van de maand als bijlage bij “La Libre Belgique”) met een speciale Batibouweditie op 3/2/24  en Essentielle Focus met de uitgave “Tout pour la maison” op 24/2/24.

“Maar we kunnen ook vormgeven aan uw digitale campagne, aangezien elke adverteerder de mogelijkheid heeft om een display-, native- of videocampagne op ons netwerk te runnen, verrijkt met IPM-data (contexten, profielen, het weer, enz.), naargelang de segmenten en wat er gepland is op de verschillende platforms”, vervolledigt Caroline Bossaert. “We bieden effectieve oplossingen zowel offline als online”.

Geniet van een crossmediaal aanbod en profiteer van de speciale Batibouw-voorwaarden!

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...

Moustique viert dit jaar zijn 100-jarig jubileum 

Moustique viert dit jaar zijn 100-jarig jubileum 

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken. Het komt niet vaak voor dat je je 100ste verjaardag kunt vieren! Ter gelegenheid...

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...