Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».
“We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert, Head of Accounts Team.
“Het uitwerken van een proactieve campagne is immers zeer interessant voor het geïnteresseerde publiek, dat al drie weken voor het evenement op zoek gaat naar informatie en tot ver na de sluiting blijft zoeken op basis van de informatie die ze tijdens de bouwbeurs verkregen hebben.”
Meer concreet zullen merken uit de renovatie- en decoratiesector kunnen kiezen voor print advertising in verschillende media: in onze magazines Moustique (editie van 20 pagina’s op 14/2/24), Paris Match (speciale editie op 15/2/24) of Deuzio, het magazine van onze 3 dagbladen met een uitgave op 17/2/24, maar ook via onze bijlagen zoals Essentielle Immo (het Franstalige prestigieus vastgoedmagazine met het grootste lezerspubliek, elke 1e zaterdag van de maand als bijlage bij “La Libre Belgique”) met een speciale Batibouweditie op 3/2/24 en Essentielle Focus met de uitgave “Tout pour la maison” op 24/2/24.
“Maar we kunnen ook vormgeven aan uw digitale campagne, aangezien elke adverteerder de mogelijkheid heeft om een display-, native- of videocampagne op ons netwerk te runnen, verrijkt met IPM-data (contexten, profielen, het weer, enz.), naargelang de segmenten en wat er gepland is op de verschillende platforms”, vervolledigt Caroline Bossaert. “We bieden effectieve oplossingen zowel offline als online”.
Geniet van een crossmediaal aanbod en profiteer van de speciale Batibouw-voorwaarden!
Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !