Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   “We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert,…
5 december 2023

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».  

“We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert, Head of Accounts Team.

“Het uitwerken van een proactieve campagne is immers zeer interessant voor het geïnteresseerde publiek, dat al drie weken voor het evenement op zoek gaat naar informatie en tot ver na de sluiting blijft zoeken op basis van de informatie die ze tijdens de bouwbeurs verkregen hebben.”

Meer concreet zullen merken uit de renovatie- en decoratiesector kunnen kiezen voor print advertising in verschillende media: in onze magazines Moustique (editie van 20 pagina’s op 14/2/24), Paris Match (speciale editie op 15/2/24) of Deuzio, het magazine van onze 3 dagbladen met een uitgave op 17/2/24, maar ook via onze bijlagen zoals Essentielle Immo (het Franstalige prestigieus vastgoedmagazine met het grootste lezerspubliek, elke 1e zaterdag van de maand als bijlage bij “La Libre Belgique”) met een speciale Batibouweditie op 3/2/24  en Essentielle Focus met de uitgave “Tout pour la maison” op 24/2/24.

“Maar we kunnen ook vormgeven aan uw digitale campagne, aangezien elke adverteerder de mogelijkheid heeft om een display-, native- of videocampagne op ons netwerk te runnen, verrijkt met IPM-data (contexten, profielen, het weer, enz.), naargelang de segmenten en wat er gepland is op de verschillende platforms”, vervolledigt Caroline Bossaert. “We bieden effectieve oplossingen zowel offline als online”.

Geniet van een crossmediaal aanbod en profiteer van de speciale Batibouw-voorwaarden!

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...